Borotalco giveaway

Vítám Vás po delší odmlce u nového článku,
dnešní článek bude speciální a to další soutěž, pro dva mé čtenáře jsem obdržela dva deodoranty z nové řady Borotalco bez hliníkových solí za což moc děkuji. Já jsem už tyto novinky začala testovat a brzo se zde objeví recenze:). Ale zpět ke soutěži, doufám že Vás alespoň trochu zaujme a zúčastníte se:).

 
Co pro výhru  udělat:
Sledovat můj blog přes Google friend connect vpravo.
Do komentářů napsat jestli máte zkušenosti s deodoranty od Borotalca.
Připsat svůj kontaktní email a držet si palce :).

Komentáře

  1. GFC: Lenka Koubová
    s těmito deodoranty nemám zkušenost
    koubovalenka8@gmail.com

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    S deodoranty Borotalco nemám zatím žádnou zkušenost
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Peťuška
    s touto značkou nemám vôbec žiadne skúsenosti... je načase to zmeniť... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  4. GFC Miška
    Bohužel zkušenosti nemám, ale ráda bych nějaký vyzkoušela :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Super produkty! Značku Borotalco znám a moc mi vyhovují jejich deodoranty. Ale neměla jsem možnost vyzkoušet tuhle řadu bez hliníkových solí, ale jen tu klasickou základní verzi, která je úžasná a její účinky mě mile překvapily :)

    Sleduju tě přes GFC jako Michaela Machalíková
    můj email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. bohužel borotalco nemám žádnou zkušenost,ale od lidí v mém okolí jsem slyšela, že jsou to opravdu skvělé deodoranty, už nějakou dobu se je chystám koupit, zatím jsem se k tomu ještě nedostala :D ale třeba budu mít štěstí ♥
    GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. bohužel borotalco nemám žádnou zkušenost,ale od lidí v mém okolí jsem slyšela, že jsou to opravdu skvělé deodoranty, už nějakou dobu se je chystám koupit, zatím jsem se k tomu ještě nedostala :D ale třeba budu mít štěstí ♥
    GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tuhle značku bohužel vůbec neznám, ale určitě bych jí ráda vyzkoušela :)
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Nemám s nemi žádnou zkušenost

    OdpovědětVymazat
  10. Gfc Nela Richterová
    nelarichterova@gmail.com
    S touto značkou nemám žádnou zkušenost, ale ráda vyzkouším 😊

    OdpovědětVymazat
  11. Borotalco už jsem měla a to ten s tím zeleným obalem.
    gfc: Simoneta blog
    email: simonetablog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Zatím zkušenost nemám, používám hlavně Rexonu, ale ráda vyzkouším něco nového.

    OdpovědětVymazat
  13. raz som ich vyhrala ale ozvala som sa neskor o den lebo som bola v nemocnici a slečna si ich nechala :D :((( :D snad sa mi podari tento krat ich vyskusat !
    n.princess@azet.sk
    gfc tento ucet

    OdpovědětVymazat
  14. Zatím ne. :)

    GFC: Mem
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    Zatím jsem vyzkoušela jen Borotalco Invisible ve spreji a rozhodně chci zkusit další, protože bylo skvělé.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky, Deni :)

    S těmito deodoranty zkušenost nemám.
    GFC: Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    September Favourites 2016

    My September 2016

    OdpovědětVymazat
  17. GFC Lenca
    Borotalco znám, měla jsem tu základní řadu, a vyhovoval mi moc. Tuto řadu jsem již okukovala v obchodech.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. S deodoranty Borotalco zkušenost zatím nemám. :)
    GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: Zuzana Oulehlová
    zu.oulehlova@seznam.cz
    Já osobně ne, ale slyšela jsem na ně samé chvály :)

    OdpovědětVymazat
  20. Pekný deň prajem Deni,
    snažila som sa vás kontaktovať pred cca dvoma týždňami mailom s možnosťou spolupráce, ale asi to spadlo do spamu, lebo mi neprišla žiadna odpoveď. Prosím ozvite sa mi na mail patricia.mindasova@whitepress.sk a pošlem Vám viac info o spolupráci. :)

    S pozdravom,
    Patrícia

    OdpovědětVymazat
  21. Zkušenosti bohužel nemám, jen tak nějaký mi nedělá dobře tak se raději držím klasiky, ale třeba se najdu i v Borotalcu... janinatvoriskvosty@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky