Christmas giveaway

Vítám Vás tentokrát u Vánoční giveaway,
po delší době jsem se rozhodla Vás jako mé pravidelné čtenáře obdarovat a protože se blíží Vánoce tak bych Vám mohla udělat radost už dříve:)


Do soutěže jsem obdržela novinky Garnier  posilující sérum na lámavé vlasy bez lesku,  Maybelline 2 krásné matné rtěnky první je v odstínu 940 Rose Rush a druhá 960 Red Sunset, musím říct, že jsou vážně matné a krásné odstíny:) A jako poslední můžete vyhrát novou řasenku od  L'Oreal Paris Féline, která má moc zajímavý kartáček. 

Co pro výhru musíte udělat:
Sledovat můj blog přes Google friend connect vpravo.
Do komentářů napsat, co si přejete najít pod stromečkem a také můžete připsat tipy na články.
Připsat svůj kontaktní email.


Doufám, že se Vám tato giveaway líbí a zúčastníte se:)

Komentáře

  1. Skvělé dárečky :) Přes GFC sleduji jako Veronika Pařízková
    Mně by pod stromečkem potěšila paletka od Sleeku, karimatka na cvičení + nějaké sportovní oblečení
    Ráda bych viděla, co by potěšilo Tebe, tak můžeš např. udělat vánoční wishlist a nebo Tvoje tipy na vánoční dárky :)

    OdpovědětVymazat
  2. GFC Caroline
    Já si letos hodně přála se učit dělat gelové nehty a tak jsem si teda k Vánocům pořídila vše potřebné k tomu, zatím to na mě čeká ve skříni,ale už se na to moc těším :) Mezi mé nejoblíbenější Vánoční články zkrátka patří takové ty random posty z okolí Vánoc :) kdy vidím jak třeba v jiných rodinách někdo zdobí,peče cukroví apod. :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Dads^^
    zubajova.daniela@gmail.com
    ja si tento rok neprajem nič extra, možno skôr peniažky lebo šetrím na nový telefón :) každopádne, radšej darčeky dávam ako dostávam a teším sa ako malé dieťa keď niekto rozbaľuje moje darčeky :)
    čo sa týka článkov, hlavne v tomto období milujem čítať posty, ktoré sa týkajú Vianoc a majú takú správnu vianočnú atmosféru presne ako písala slečna nado mnou.. no a z tých klasických postov preferujem new in :)

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Peťuška
    ja nemám žiadne extra prianie... nikdy nepohrdnem kozmetikou...:D
    z článkov mám najradšej recenzie... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, krásná giveaway :) Já letos žádné speciální přání nemám, vyberu si asi novou kabelku a nějaké oblečení, co mi naši zaplatí, ale nic většího v hlavě nemám :)
    Sleduju jako Il Freedomová, freedom.swallow@gmail.com

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  6. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Zimní bundu

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, Deni, skvělá giveaway! Ty rtěnky mě fakt lákají, vypadají nádherně :) Já si přeji lístek na koncert Ellie Goulding a nějaký batoh, protože ten můj současný už dosluhuje. Každopádně si ze všeho nejvíc přeji, abychom byli všichni zdraví, myslím, že ty dvě předchozí věci jsou oproti tady tomu maličkosti, bez kterých bych se i obešla :) Ráda bych si na tvém blogu přečetla tvé vánoční kosmetické nezbytnosti. Zajímalo by mě, jestli máš nějakou oblíbenou kosmetiku s vánočním motivem, kterou používáš jen v tomto období :)

    Sleduji tě přes GFC jako Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    Užívej si nadcházejícího adventu!

    OdpovědětVymazat
  8. GFC Anna Vágnerová
    hrozně moc bych si přála kulmu na vlasy, ježíška ale budu muset trošku popostrčit tímto směrem teprve :-)
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Ceny v giveaway jsou krásné! Rtěnky vypadají moc dobře obě dvě. Pod stromečkem bych chtěla najít nějakou kosmetiku, antistresové omalovánky a nějaké blbůstky. :)

    OdpovědětVymazat
  10. GFC Lenka Kalocova
    kaloc.lenka1@gmail.com
    Parádní ceny v giveaway :) pod stromeček si přeji nějakou tu kosmetiku, letenku do Říma a hlavně zdraví pro celou rodinu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, sleduji přes GFC jako Lenca.
    Já bych si přála k Vánocům organizéry na kosmetiku.
    Krásné ceny.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Třeba kosmetiku, ale hlavně mír a klid.
    GFC: Mem
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. GFC Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    Tak já si přeju, aby už byl konečně přítel zdravý :)

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: Vanessa Lalik
    Daemilalik@seznam.cz
    Já bych si přála nějaký hezký diář :)

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: AnetaValentova
    Nejvíc si asi přeji domácí kávovar:)
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: Klára Odehnalová
    Letos si přeji kulmu na vlasy s nástavci, power banku a nějaké knížky. Ještě mi mamča koupila úžasné outdoorové kalhoty, po kterých jsem koukala už pěkně dlouho:)
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Růžovou sadu štětců od Zoeva bych ráda.
    Po Vánocích udělej článek, cos dostala pod stromeček ty, tyhle články a videa mě baví.
    mysunnypineapple@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. gfc: Hizakisawaiii
    mail:Minako-chan@email.cz

    Tento rok bych si pod stromeček přála nějakou tu sukni :) nebo šaty.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, sledujem :)
    Na Vianoce si prajem nejaké knižky, nejakú kozmetiku a kulmu na vlasy :)
    dominika.hiresova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. GFC: Lenka Koubová
    email, koubovalenka8@gmail.com

    Tento rok si přeji pod stromeček hodinky :)

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkná soutěž. Hlavně ty matné rtěnky u nás jsou pořád vyprodané.
    GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    K vánocům si přeji Bronzer Hoola od Benefitu a nějakou černou kabelku.
    Po vánocích by jsi mohla napsat co jsi dostala k Vánocům.

    OdpovědětVymazat
  22. GFC Jana Marcinová
    janamarcinova258@gmail.com
    Ja si prajem iba, aby sme boli celá rodina pokope a boli štastní. :)

    OdpovědětVymazat
  23. cez gfc:simona sakacova
    email : simonasakacova@gmail.com
    potesila by som sa ak by som tam nasla knihu ( i want to be calm) + moju oblubenu kozmetiku od benefitu :)

    OdpovědětVymazat
  24. GFC pod týmto menom :)
    A pod stromček by som si priala štetce , kedže by sa mi veľmi hodili :)A nápad na článok môže byť o tom aké sú tvoje obľúbene produkty na zimu :)
    theresahoran1d@gmail

    OdpovědětVymazat
  25. gfc caty.
    lindik1@gmail.com
    chtěla bych najít... Herschel batoh :)

    OdpovědětVymazat
  26. K Vánocům bych si moc přála nové sjezdové lyže. :)
    nattyna.portova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Moc by se mi líbila řasenka ;) GFC: Nikol Čapková
    email : Nikki207@seznam.cz
    přeju si fén :) a zoeva paletku diamont :)

    OdpovědětVymazat
  28. GFC: Barborka
    Najviac zo všetkého si prajem byť s ľuďmi, ktorých mám rada a z hmotných vecí by som si priala tmavomodrú kabelku :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduji jako M Š.
    Pod stromečkem bych ráda našla nějaké to oblečení a žehličku :).
    Rtěnky vypadají tak nádherně!
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Já bych pod stromečkem chtěla najít lístky na koncert :) To by byl ten nejlepší dárek :)

    OdpovědětVymazat
  31. GFC jako Simona J.
    simonaa13@seznam.cz
    Mám velmi ráda měkké dárky :D takže jako každý rok, nějaké oblečení :)

    OdpovědětVymazat
  32. GFC: Lucka Sondová
    Já bych si snad ani nic moc nepřála - vím, že se to úplně nedá brát za dárek, ale nejraději bych nějaké finance a hezký večer s rodinou :) Chtěla bych totiž šetřit na jeden festival a výlety :)
    Jinak bych ocenila nějaké recenze, hlavně asi na vlasovou kosmetiku, protože já mám s vlasy věčné problémy a ještě jsem nepřišla na to, co by mi je udělalo hebké a nelámavé :)
    sondova.lucka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. GFC: Andrea Zuravcikova
    chcela by som nejaku kozmetiku ktoru ešte nemam lebo rada skušam nove veci :)
    tipy na darčeky, nejake ozdoby, diy alebo kolačiky haha :D
    andreazuravcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. GFC: Andrea Miškocová
    andrea.miskocowa44@gmail.com
    Tak ja som zaťažená na knihy, či drobnosti, takže sa poteším asi všetkému, čo dostanem ( a už teraz viem, že knihy medzi darčekmi, určite budú :D) Ale keď sa priatelia tešia z darčekov, ktoré im kúpim ja, tak to je pre mňa ten najväčší darček - ich úsmev a radosť :)
    Rada čítam všetky tie klišoidné vianočné články: diy, obľúbené rozprávky, filmy...jednoducho všetko s vianočnou atmosférou :)

    OdpovědětVymazat
  35. GFC : Majkla Novotná
    Ponožky. Moc moc ponožek.
    Michaela.Novotna24@email.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Krásná giveaway :)
    Já vyloženě žádné přání nemám, mám radost z maličkostí. Potěší mě nějaké oblečení, knížky i různé drobnosti.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. GFC : miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com
    Keďže som v poslednom čase prepadla prírodnej kozmetike, potešili by ma nejaké kúsky z nej :-)

    OdpovědětVymazat
  38. GFC: Patrícia Klimentová
    patkaklimentova@gmail.com
    Ja by som najviac chcela kompletnú sadu štetcov od Zoeva alebo Petralovelyhair a bavia ma články typu recenzie alebo novinky :-)

    OdpovědětVymazat
  39. GFC: MajaMaj
    majamaj138@gmail.com.
    Já si k Vánocům přeji : samozřejmě kosmetiku <3 a hlavne se hrozně moc tesim na knihu ,,sněží, sněží ,, od Johna Greena ... Určitě napis článek na tvuj wishlist a tipy na vánoční dárky

    OdpovědětVymazat
  40. GFC: Ella88
    Po stromeček bych hodně chtěla dárkový box Selekce, pak nějaké oblečení, kosmetiku a takové drobnosti
    Já bych asi navrhla nějaké články s vánoční tématikou :)
    doubleinfinity.ella@gmail.com
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  41. Ty rtěnky vypadají krásně :)
    Sleduji jako Kateřina L. email thekatula@gmail.com
    Pod stromečkem bych ráda našla žehličku na vlasy, ale vlastně už vím, že tam bude :)

    OdpovědětVymazat
  42. Wow, ty barvy jsou skvělé!
    Pod stromečkem bych ráda našla cestovní kufr, abych si pořád nemusela půjčovat od rodičů :) Jinak miluju Vánoce, takže bych uvítala třeba články o tom, jak slavíš ty a vaše rodina :) Můj email je krysiik(zavináč)email.cz a přes GFC sleduji jako LUCIEANA STOLEN :)
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  43. GFC: Klara Zakova
    Hodně povedená giveaway o super produkty, byla bych moc nadšená, kdybych vyhrála. Jinak nějak nevím co si mám přát k Vánocům, tak nějak všechno mám, ale chci produkty o péči na vlasy od Syoss, suchý šampon Batiste, diář na rok 2016, dál asi oblečení, kosmetiku, možná knížky, ještě uvidím zda si něco vyberu :)
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. já si přeji náramek Pandora a pak ještě nějaké maličkosti :) ale hlavně, aby následující rok byl pro mě štastný, úspěšný a plný lásky :) tipy na články? mám moc ráda tvé recenze, ale mohla bys udělat třeba péči o vlasy nebo co si přeješ k vánocům ty :)
    thecityofdreams@email.cz

    ps: přišel ti už ode mne balíček? :)

    OdpovědětVymazat
  45. Sleduji přes GFC jako Alice Šťastná
    na Vánoce bych si přála sportovní oblečení protože ikdyž toho mám plnou skříň tak ho není nikdy dost a úplně ho miluju:)
    dále bych chtěla nějakou pořádnou kvalitní a krásnou kabelku ... ta by se mi opravdu hodila.

    moc mě zaujaly barvy rtěnek, protože v poslední době nosím podobné barvy a jsou naprosto skvělé a cítím se v nich úžasně.Mam tmavé vlasy takže se mi tyto barvy hodí. Na tyto rtěnky se určitě podívám v drogérii protože mě moc zaujaly.Mysím, že se balíček moc povedl:-)

    email: alicestastna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Krásná giveaway! Ty rtěnky vypadají skvěle. :)
    GFC - Diary of a Girly Things
    Já si tento rok nepřeju nic speciálního. :) Bohatě mi budou stačit ponožky, nějaká ta kosmetika a čaje. :)
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Wow Deni krásná giveaway
    GFC: Renata Okáčová - rendemes@gmail.com
    Já si letos přeji šťastné prostředí a domácí pohodu, které je u nás velmi těžké dosáhnout :)
    Myslím si, že at napíšeš cokoliv tak to bude super. Já jsem největší fanoušek recenzí. Třeba mně by se hodily rencenze na přelivy, protože naposledy jsem si kupovala novinku od loreal a nikde nebyly moc recenze a tak jsem nevěděla, co očekávat. :)

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj, já bych si letos přála čistící kartáček na obličej s epilátorem. Ježíškovi jsem to vyřídila, tak snad se dočkám :) jinak jsem skromná, pyžamo, ponožky, povlečení jsou pro mě nej dárky :D
    GFC Anetátor Anetátorový
    mail sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. GFC: Lucie Meluzínová
    lufipeace@gmail.com
    Ráda bych pod stromečkem našla nějaký vinyl mojí oblíbené kapely x)

    OdpovědětVymazat
  50. GFC: Viktória Grešova
    vanusik123@gmail.com
    Ráda by som pod stromčekom našla nejake fajn kozmeticke vecicky kedze by sa mi najviac zisli momentalne nejake nove stetce tak asi ich a tiez by ma potesil nejaky cardigan pretoze ich neskutocne zboznujem. dufam ze nevadi ze som zo sk pretoze aj tak velmi rada sledujem tvoj blog. nejake typy? tak určite by bolo zaujimave ake tradicne jedla mate na vianoce u vas doma. dakujeem.

    OdpovědětVymazat
  51. GFC: Viktória Grešova
    vanusik123@gmail.com
    Ráda by som pod stromčekom našla nejake fajn kozmeticke vecicky kedze by sa mi najviac zisli momentalne nejake nove stetce tak asi ich a tiez by ma potesil nejaky cardigan pretoze ich neskutocne zboznujem. dufam ze nevadi ze som zo sk pretoze aj tak velmi rada sledujem tvoj blog. nejake typy? tak určite by bolo zaujimave ake tradicne jedla mate na vianoce u vas doma. dakujeem.

    OdpovědětVymazat
  52. GFC: Terka Černá
    Nemám nějaké extra přání :). Co chci nebo potřebuji, si pořídím. Mám ráda překvapení, tak se asi nechám překvapit :D.
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. GFC: Šárinka Dvořáčková
    mail: sarka.dvorackova96@gmail.com
    Mám ráda překvapení, ale kosmetika udělá vždycky radost, takže tak:D :)

    OdpovědětVymazat
  54. GFC: Alex B
    sasanemo@azet.sk
    Pod stromček si neželám nič špeciálne, možno len viac času s priateľom cez vianočné prázdniny a rodinnú pohodu :-) Ale keď už tak nový dodatok k sims 4 :-D

    OdpovědětVymazat
  55. GFC Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com
    mňa by veľmi potešila nejaká palatka neutrálnych tieňov alebo nejaké pekné rúže :)

    OdpovědětVymazat
  56. GFC: Dany Čuks
    danycuks@gmail.com
    Ja zbožňujem čítať články hlavne teraz vianočné o tom, čo si kto praje na vianoce, pretože mám aspoň inšpiráciu čo si priať :D
    A ja si prajem na Vianky len tenisky, ktoré si aj tak chcem kúpiť v povianočných zľavách sama :D
    Krásna GA :)

    OdpovědětVymazat
  57. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    Pod stromečkem bych chtěla najít parfém La nuit tresor od Lancome :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. GFC- Lenka Merkova
    Ja si vždy prajem peniaze, za ktoré si niečo kúpim keď budem potrebovať :)
    lenus.ka133@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. GFC- Lenka Merkova
    Ja si vždy prajem peniaze, za ktoré si niečo kúpim keď budem potrebovať :)
    lenus.ka133@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. GFC Kamila Ligasová
    Já si přeju penize na kočárek pro naše mimi. :)

    OdpovědětVymazat
  61. Na vánoce si moc přeji lístky na koncert Powerwolf :) Tipy na dárky: Kamarádce krásně vonící sprcháč Aroma Ritual do Dermacol, pro něj nějaké pěkné triko ;) mamince dárkový balíček z dm a pro tátu diář :) Babičkám krémy a dědovi nějakou zapeklitou detektivku :)
    GFC-Radka úžasňáková
    Radca7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Páni, krásná giveaway, jsi štědrá :) Já si na Vánoce přeji hlavně kosmetiku či oblečení, ale rodiče se málokdy trefí do mého vkusu :D A tipy na články ti bohužel asi nedám, jsem totiž se zaměřením tvého blogu na kosmetiku nadmíru spokojená! :)
    GFC: Patricie Houžvová
    mail: patricie@houzva.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Sleduji přes GFC jako Markéta P.
    Já si přeji masérský kurz, tak uvidíme! Jinak, já mám nejraději recenze a články o jídle :)
    prihmarketa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Letos k Vánocům mám trošku zvláštní přání a přeju si parní stanici, i když na mě naši koukali s podivem, nesnáším žehlení do takové míry, že to je pro mne nutnost :D
    Sleduji pod svým jménem :)
    aneta.cernovska@gmail.com
    super barvičky rtěnek! :O

    OdpovědětVymazat
  65. Sleduju přes GFC jako Pavla Houdková.
    A letos si nepřeju nic moc speciálního - kabelku a nějakou velkou teplou šálu. :)
    paja.houdkova97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. GFC: Meimei
    Ty rtěnky mi absolutně učarovaly, jsou krásné.
    K Vánocům bych si přála jen černé boty Vansky, které se hodí ke všemu, a ty by mi bohatě stačily, ale pokud by mi chtěl Ježíšek nadělit ještě něco, tak nějakou velkou teplou šálu, prosím :))
    meimei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. GFC: Klára K
    tvorilka97@gmail.com
    Přeji si, aby se mi letos podařilo strávit vánoční svátky v rodinném kruhu. Ten pocit klidu, bezpečí a jistoty, který ti dodá rodina, je ten nejlepší dárek ze všech.

    OdpovědětVymazat
  68. sleduji tě jako Míša Ohlídalová
    Ty rtěnky, jsou boží! ♥
    Jelikož studuji už druhým rokem vizážistu tak by mě cokoliv co se týče dekorativní ale i pečující kosmetiky nemírně potěšilo.Líčení a péče o pokožku se stalo mojí zálibou a už si bez toho nedokážu představit život. Pod stromečkem bych si asi nejvíc přála najít tvářenku od benefitu Dallas nebo rtěnku od Macu v odstínu Heroine ♥
    miisaohlidalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. GFC: Katka Konecna
    Rtěnky jsou moc nádherné! Skvělý výběr!!
    Letos si ani nic moc nepřeji, došla jsem k závěru, že (skoro) vše mám. Proto jediné, co si přeji je rodina a skvělé zážitky.
    katkakonecna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  70. GFC: Radka K.
    tyto rtěnky jsou nádherné, koukala jsem na testery, ale nemohla jsem si je koupit, tak třeba budu mít štěstí. Já si přeji paletku Zoeva En Taupe. Ale stejně mi ji nemá kdo dát, tak nedostanu asi nic. No snad nějaké maličkosti, klasika, šampon, sprcháč... Ale já na vánocích miluji tu atmosféru, o dárky mi nejde :)
    radka.kaiserova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. GFC - Lucka Štěchová

    Měla bych hroznou radost z nového notebooku, který ale asi nedostanu a taky gych si moc přála nějaký poznávací zájezd, ale všechno jsou to drahé dárky, takže by mi stačilo něco menšího:)

    Zajímal by mě také tvůj vánoční wishlist nebo nějaké typy na dárky:)

    OdpovědětVymazat
  72. Krásna súťaž, mám akurát ten tretí rúž z týchto noviniek, ale stála som v drogérii naozaj dlho, kým som sa rozhodla, ktorý si vziať, takže tieto dva by mi veru vynahradili ten čas, ktorý som tam strávila :-D Veľmi by som si priala paletku od The Balm, ale to asi nehrozí, tak sa dúfam poteším nejakej od Make Up Revolution :-) Sledujem cez GFC ako Nat, mail: natalia.gazova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. GFC: Monnica LIFE
    MonicaSvideo@gmail.com

    Já bych si k Vanocum prala fotak, ale vlastne ho ani nemusim dostat na Vanoce, protoze si ho nejspis stihnu poridit do te doby i sama. Jinak me vzdy potesi kosmetika, obleceni a nebo penizky, za ktere si vyberu to, co chci.

    OdpovědětVymazat
  74. sleduji jako El, eliota@centrum.ct
    Pod stromečkem bych si moc přála najít deskovou hru Ankh-Morpork :) tak snad tam bude! :)

    OdpovědětVymazat
  75. Sledujem pod menom MichaelaM.
    Popravde si nič neprajem, pretože ak niečo chcem, kúpim si to sama.. aj keď, neurazila by som sa ak by pribudli nové tenisky do mojej zbierky :P

    miselka710@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. sledujem pod týmto účtom a môj mail je : kejmy.do.it (zavináč) gmail (bodka) com :).
    ak mám pravdu povedať, tento rok nemám vyslovene nejaké veľké túžby. budm rada za kulmu na vlasy, po ktorej tak nejak túžim, nejaká tá kozmetika ma určite poteší a jasné, že nesmú chýbať ani infantilné ponožky... ale nie som niečomu konkrétne vyhradená. poteší ma každá blbosť! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  77. Děkujeme za krásnou vánoční soutěž, Deni! :)
    Sleduji Tě přes GFC jako Swea Wialt. Co se týká toho dárku, tak si už nějakou dobu přeju novou skříň, protože tu co mám, je ještě po dědovi, nejde zavřít a smrdí takovou tou stařešinou. Ale jelikož vím, jaké výdaje letos měli rodiče s bráchou, tak si o ni ani říkat nebudu. Ale ukládám si nějaké penízky z brigády bokem, tak snad bych si mohla někdy v květnu udělat takový povánoční dárek.
    Jinak zajímalo by mě, co si přeješ od Ježíška zase ty? :-)
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  78. gfc Kristýnka, mencovakristyna@email.cz, chci tam najít ponožky :)

    OdpovědětVymazat
  79. Já letos nemám žádné zvláštní přání, které bych chtěla najít pod stromečkem, spíš se těším na atmosféru a volno :-) sleduji jako Klára Komrsová, k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Ahoj,
    sleduji jako KačaVal kaca.val.1996@seznam.cz
    Nic zvláštního si pod stromeček nepřeju, ani nikomu jsem o tom co bych si přála neříkala :) Mám strašně ráda překvapení, tak se chci nechat překvapit i tento rok :) Jinak já si po Vánocích sama za svoje penízky udělám radost a koupím si rtěnku od M.a.c , jelikož rtěnky miluju :)
    Jinak co se týče článků, hodně mě baví tagy, takže bych klidně udělala Vánoční tag. Nebo tvé líčení na Vánoce. Nějaké recepty a skvělé cukroví :)
    Jinak Giveaway je opravdu krásná a moc ti za ni děkujeem :) Sérum by se mi hodilo, bohužel teď přes zimu mám vlasy strašně vysušené taky by mi to možná pomohlo :) Rtěnky vypadají nádherně a ty barvičky <3 A na řasenku jsem se už dívala v drogérce a vypadala, že by mohla být super :)

    OdpovědětVymazat
  81. GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    Přeji si kávovar. :)

    OdpovědětVymazat
  82. GFC: Kateřina Tollingerová
    Mail: Katytoll@seznam.cz
    Přeju si tutu sukýnku, obleček pro svýho psa, tričko ATMO music a externí harddisk:)

    OdpovědětVymazat
  83. gfc-Jana Svobodová
    Nic konkrétního si asi ani nepřeji,snad jen zdraví,i když to zní jako klišé :).Jistě,že jako ženu by mě potěšila nějáká ta kosmetika,nebo bižu.:)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. prajem si nove conversky so swarovski krystalmi :D
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  85. já si přeju linky od Inglotu a nový telefon:)
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. GFC: Veronika Čechová
    mail: veru.cechova@gmail.com
    Přála bych si šaty od Mia Bella, ale asi si na ně budu muset našetřit sama :D

    OdpovědětVymazat
  87. GFC: Eva H.
    eva.hrabalova@atlas.cz
    přála bych si nějakou kosmetiku nebo peníze :)

    OdpovědětVymazat
  88. GFC: Katka Milovník knih
    e-mail: katkaska1045@gmail.com
    Popravdě ani sama nevím, co víc si přát, přijde mi, že žiju v takové době, kdy už máme všechno, na co si jen vzpomeneme. A je velmi těžké někomu koupit nejaký dáreček, jelikož nevíte, jestli už mu neleží na poličce. Proto bych asi hmotné dárky klidně vynechala.
    Ale jedno přání přeci jen mám, a to zdraví mého dědečka, kterého včera odvezli do nemocnice... Přeji si, aby se vrátil domů ....

    OdpovědětVymazat
  89. Pod stromeček si nepřeji nic konkrétního, prostě jen být doma a s rodinou. Jelikož teď studuji v zahraničí, tak být měsíc doma pro mě bude asi ten nejlepší dárek! :D :)
    112Natty112@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Pod stromeček si nepřeji nic konkrétního, prostě jen být doma a s rodinou. Jelikož teď studuji v zahraničí, tak být měsíc doma pro mě bude asi ten nejlepší dárek! :D :)
    112Natty112@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. GFC: Sleduji :) Adri Gom
    Přeji si najít parfém od Cartieru, Panthére :)
    A docela by mě zajímalo něco s přírodní kosmetikou, třeba nějaké škodlivé věci v kosmetice..
    adriana.gombalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Určitě nějaké knížky nebo poukázku do knihkupectví :)

    OdpovědětVymazat
  93. GFC: Nechvatalova9
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    Upřímně mi je celkem jedno, co najdu pod stromečkem, co jsem si přála, to jsem si během roku koupila sama, nebo dostala k narozeninám. Ale potěší mě cokoliv, knížka, oblečení, kartáč na vlasy, nebo nějaký spotřebiče do budoucna.

    OdpovědětVymazat
  94. GFC - Natalie D.
    Nemám žádné konkrétní přání :)
    112Natty112@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Krasne darecky, ty rtenky vypadaji nadherne :) Ja si pod stromecek preju sadu stetcu Zoeva a u tebe bych si potom taky rada pocetla, co jsi dostala :)

    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Krasne darecky, ty rtenky vypadaji nadherne :) Ja si pod stromecek preju sadu stetcu Zoeva a u tebe bych si potom taky rada pocetla, co jsi dostala :)

    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Super giveaway :3 Chtela bych hlavne knizky, kosmetiku a boty :)
    gunarova29@seznam.cz
    GFC: Vaness Ka

    OdpovědětVymazat
  98. Tieto Vianoce nemám žiadne konkrétne prianie na darček, ktorý by som chcela pod stromčekom nájsť. Ale určite sa poteším všetkým maličkostiam od svojich blízkych, pretože na mňa mysleli a budem sa tešiť, že s nimi môžem stráviť čas. V poslednej dobe sa vídame málo, pretože študujem ďaleko od domu a nie každý víkend stihnem prísť.

    Cez gfc sledujem ako Katarína Slezáková
    a môj email je katinka.slezakova2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. GFC: Stripy blonde
    E-mail: detnaw92@gmail.com

    Pod stromečkem bych si přála najít LED lampu na nehty a nějaké pořádné laky, které dlouho vydrží, abych si nemusela lakovat nehty co 3. den znovu :D Ale budu ráda i za jiné drobnosti, pro mě je hlavní že budu moct strávit Štědrý den se svou rodinou a s přítelem, to pro mě bude ten nejkrásnější dárek ♥ A u tebe bych si ráda přečetla co by sis přála na Vánoce nebo co jsi na Váncoe dostala :)

    OdpovědětVymazat
  100. ooou tie ruže su užasne
    sledujem pod tymto učtom
    micka185@azet.sk
    nič take extra hlavne ponožkyyy :D a nejaku kabelku asi

    OdpovědětVymazat
  101. Sleduji jako- Adel Burdová.:)
    Typy:Mohla by jsi nám ukázat pár rad na dárky.:)
    Já vlastně nic extra nechci, jenom knížku a oblečení, ale největší dárek bude naše neteř co se nám narodí.:)
    Email:Adelka0099@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky