Spotřebováno za únor,březen a duben.

Vítám Vás po delší době u spotřebována,
bohužel poslední dobou nestíhám jak v soukromém životě tak i tady na blogu, ale budu se snažit to dohnat a dnes se mi podařilo sepsat po třech měsících článek se spotřebovanou kosmetikou. Nedávno jsem si dala takovou menší nakupovací stopku a snažím se co nejvíc spotřebovávat a myslím, že se mi to daří:).
Avon perníková pěna do koupele- klasická pěna jako všechny od Avonu, moc nepění a také nijak extra nevyživí pokožku, ale nenáročné bohatě uspokojí. Vůně mi byla příjemná cítila jsem vždy převážně rum a skořici, někomu by to nemuselo vonět, ale já s tím neměla problém. 3/5
Avon brusinka a pomeranč pěna do koupele- tato pěna mě dostala hlavně svou moc příjemnou ovocnou vůni, jinak vůbec nepění musela jsem si vždy do vany nalít nejmíň tunu:D naopak vždy zabarvila vodu do oranžova a to bylo tak vše.. 1/5
Chilly gel pro intimní hygienu- pravidelně používám gely od Avonu na které jsem už zvyklá a vyhovují mi, ale chtěla jsem nějakou změnu a už kdysi jsem měla zelený a byl skvělý. Tento modrý voní podobně jako ten zelený, ale bohužel tak nechladí:( Nijak nedráždil a byl příjemný. Bohužel mi přišlo, že mi nějak rychle ubýval.. 3/5

 Bione pomáda na rty s konopím- moc příjemný balzámek na rty. Nevím jestli to má něco společného s konopím, ale vždy mi dobře hydratoval rty a neměla jsem je při používání nikdy popraskané a nijak suché, bohužel mám ho doma už dost dlouho a mám jich rozdělaných více a proto jsem ho nestihla dodělat a už změnil konzistenci a barvu, proto jde pryč, jinak bych si ho určitě ještě pořídila! 5/5
Balea tělové máslo s vlašským oříškem- jsem v mazání jak více velký lajdák a vždy oslavuji když nějaký krém nebo máslo spotřebuji. Toto máslo mělo vážně konzistenci másla a šlo hůře rozetřít, ale vstřebávalo se celkem rychle a moc příjemně oříškově vonělo. 4/5

 
 Ziaja dvoufázový odličovač očí- konečně jsem ho spotřebovala, protože odličování s ním bylo peklo, líčení šlo strašně špatně dolů i když byl dvoufázový nebyl vůbec mastný a já raději ty mastnější, vždy jsem měla okolí oči strašně vysušené a podrážděné prostě nic pro mě a nikdy víc! 0/5
Bioderma Sébium micelární voda- jak už jsem psala nijak mě neuchvátil, ale super odlíčil jak nalíčené oči tak i make-up nijak nelepil ani nedráždil, ale jak jsem jej dopotřebovala tak jsem usoudila, že ho zase potřebuji protože ostatní vody jsou vážně katastrofa a tento se stal mojí jedničkou. 5/5
Bione Panthenol+Keratin sprej na vlasy- příjemná vůně připomínala mi obilí z polí, vždy jsem ho používala po umytí a musím říct, že mi vážně vlasy vyživil, teď když jsem se nabarvila zase po pár letech na černo a došel mi tak mi dost chybí, protože je potřeba nějaká ta hydratace a tento sprejík to dobře uměl:) 5/5

 
Ebelin vlhké ubrousky s aloe vera- příjemně voněly byly suší což bylo celkem mínus mám raději ty vlhčejší, odličení bylo také horší protože to šlo vážně hůř, bohužel nic co bych zase potřebovala. 1/5
Cien odličovací tamponky- toto jsou poslední co jsem si z Lidlu pořídila, protože se vážně zhoršily ve své kvalitě a už to není ono, teď mám oblíbené z DMka, které stojí za to. 1/5
Teta CLEANIC odličovací tamponky- tyto byly ještě horší, rozpadávali se, vůbec nic nevstřebávali tak mi vždy vše teklo po rukách, prostě hrůza.. 0/5


Garnier Grow Strong šampon a balzám na vlasy- moc příjemně vonící dvojka na vlasy, ale bohužel mi vůně po čase začala vadit a přišla mi strašně chemická.. Šampon byl klasicky tekutý a vlasy bez problému umyl, ale začaly se mi rychleji mastit a kondicionér taková klasika neurazí ani nenadchne. 2,5/5
 Elseve Nutri-gloss Luminizer balzám na vlasy- šampon z této řady mi vůbec nesedl, ale tento balzám se dal v klidu používat, ale vadila mi vůně, byla strašně chemická, poslední dobou mi začínají tyto produkty na vlasy nějak vadit. 2,5/5

Avon EDT Summer white sunset- tato vůně je má oblíbená, připomíná mi léto. Je sladká a zároveň svěží, bohužel vydrž není nijak extra, ale mnohem lepší než u jiných EDT od Avonu, už mám objednanou další protože mi vážně voní:). 5/5
Avon Christian Lacroix AMBRE EDP- tato vůně mi už voněla mnohem méně, je dost silná a težká. Myslím, že není pro každého a mě časem začala taky vadit. Dlouho nevydrží přijde mi že méně než předešla, která stojí okolo 200,- tato má stát přes 500,- já ji naštěstí vyhrála a ty peníze za ni určitě nedala.. 1/5
Rexona antiperspirant sprej- příjemná svěží vůně, má chránit 48h před pocením, ale přijde mi že nechrání vůbec a prostě jen provoní.. Teď když je už tepleji tak mi nestačí a sahám po lepších, celkově ve antiperspiranty ve spreji mi přijdou k ničemu.. 2/5

Komentáře

  1. Koukam že si teď všichni dávají nákupní stopku - i já - a spotřebovávájí :D spotřeba se mi daří a nakupuju jen to co nutně potřebuju, takže super :D :) Moc pěkné spotřebováno. Mě tahle zelená micelárka nesedla.

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Pěny od Avonu v té velké tubě mi přišly vždy fajn zato ten sněhulák vůbec nepění, mám ho taky. Elsévy, Syossy, Gliss kury a všechny tyhle šampony mi taky poslední dobou vadí a když jsem si jen tak minulý týden půjčila mamky Elseve, naprosto jsem se zhrozila. Bione mě láká a věřím že jejich produkty budou o sto lepší.

    OdpovědětVymazat
  3. Super! Tu voňavku od Avonu mám taky :) Na léto perfektní :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky