Kosmetické novinky

Vítám Vás u nového článku,
konečně jsem si našla chvilku a po hodně delší době bych chtěla sepsat článek s novinkami z kosmetického světa. I když mám stopku tak stále utrácím, ale některé kousky jsou už třeba z dubna:D Budu se snažit brzo sepsat i pár hromadných recenzi:)

Ano jsem Avon maniačka aneb chtěla jsem si udělat radost:) Tekuté mýdlo je mé oblíbené, tělový olej ve spreji je super vychytávka hlavně pro ty jako jsem já co se neradi mažou:D Sada pro pěkné nožky, vychytávka na akné, rozjasňující perly, dva extra voňavé sprchové gely určitě doporučuji, sprej pro snadné rozčesávání vlasů a gel na holení. Jeden kousek je z Oriflame a to jejich klasika peelingový sprchový gel, který jsem si po čase musela znovu objednat:)


Jeden menší nákup v Dmku, potřebovala jsem nový odličovač na oči a podle recenzí jsem si vybrala tento, také jsem potřebovala suchý šampon a hledala náhradu za vatové tamponky z Lidlu a tyto jsou skvělé!

V Polsku jsem ulovila tuto Garnier micelárku za pouhých 60,- a jsem s ní spokojená, určitě sepíšu recenzi:)

Před 14 dny jsem navštívila po 4 letech znova Prahu, s přítelem jsme si udělali krásný výlet a já se konečně dočkala a poprvé navštívila Lush, bylo to něco skvělého a hlavně voňavého a to bych nebyla já kdybych si něco i neodnesla:D S přítelem milujem a zároveň sbíráme Lushí mýdla a další do sbírky nesmí chybět, dále jsme si vybrali moc voňavý sprcháč:)

Další návštěva Manufaktury, v Praze je jejich obchodu požehnaně a také jsem neodolala:D Chtěla jsem vyzkoušet jejich mýdla tak jsem si vybrala levandulové a přítel z jejich pánské řady a to je teprv vůně:) Meruňkový sprchový olej a hruškový krém na ruce, oba jsou moc voňaví a ty obaly:) V Ostravě jsem si musela zajít pro vínové tělové máslo, které jsem nevyfotila:D

A nechyběl ani Yves Rocher, kde jsem se rozhodla vyzkoušet jejich moc chválený odličovač oči a šampon pro barvené vlásky:)

Komentáře

  1. Manufakturu bych také chtěla vyzkoušet a to hlavně jejich okurkovou radu :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. a preco uz nepouzivas lidl odlicovace?
    Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o setrnu kulmu ROWENTA a balicek kozmetiky DOVE. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Samé skvelé veci, hned by som si vyskúšala tie produkty od YR. Aj od Manufaktury. :)
    Pozývam ťa na moj blog, kde prave prebieha giveaway. Budem rada, ak sa zapojíš. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Manufakturu mám moc ráda, ať už jejich krémy na ruce nebo sprchové gely či šampon :)
    Stejně tak peelingový gel od Oriflamu mám moc ráda :) a navíc nádherně voní! :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky