Spotřebováno za únor

Vítám Vás u dalšího spotřebována,
další měsíc utekl a sním je tady další spotřebováno a to tentokrát za měsíc únor. Poslední dobou opět a zase flákám mazáni těla a proto mám krému pořád spousta a spotřebovávám méně kosmetiky, ale i přesto jsem něco spotřebovala a bohužel i pár kousků vyřadila.

 
 Rexona Maximum protection- moje stálice, v létě nepoužívám nic jiného, protože jen Rexona mě dokáže alespoň trochu ochránit proti pocení, ale teď v zimě mi nějak přestává vyhovovat. Po používání mám podpaží suché a podrážděné, bohužel teď ho nemohu zase používat, ale v létě se k němu opět zkusím vrátit. Za příjemnou vůni a za to že nedělá fleky na oblečení 2/5.
Old Spice Whitewater- naopak teď v zimě se mi osvědčily deodoranty od této značky. Musím říct, že i když jsou určené pro pány tak mi některé voní a dokážou mě dostatečně ochránit proti pocení, pachu a nevysušuji. 5/5
Joanna rybízový tělový peeling- také moje stálice, je k sehnání v Polsku a vždy si je nakoupím do zásoby. Mám ráda vážně hrubé peelingy a aby mě dokonale vydrhly a zároveň i hydratovaly. Tento moc krásně sladce voní po rybízech, u těchto peelingů jsou neskutečné ty vůně, žádné chemické jak jsou skoro u všech produktů! Na tělo nekupuji už nic jiného a všimla jsem si, prodávají i vlasové produkty tak příště nějaký vyzkouším:). Musím pochválit i tu nízkou cenu okolo 25,-. V koupelně už mám další a tentokrát červený pomeranč a to je teprv něco, vážně doporučuji. 5/5

 Cien hydratační krém na ruce- mám ho doma už delší dobu a nikdy jsem ho nějak extra nepoužívala, proto ho dávám pryč. Ze začátku mi dost voněl, byl s hydratací normální a rychle se vstřebával, ale po nějaké době už to nebylo to pravé ořechové a dělal nehezky mastný film na rukou, který nesnáším a vůbec se nevstřebával.. 0/5
Avon lehký krém na nohy s bambuckým máslem- byl hodně hutný a zároveň krémový s hydratací byl na tom docela dobře, ale vždy jsem musela nanést alespoň dvě vrstvy, protože mám vážně suché chodidla. Vstřebával se celkem pomalu což mě občas štvalo, ale krásně příjemně voněl. 3/5



Dermacol regenerační krém na ruce belgická čokoláda- s touto vůni jsem už měla i sprchový gel a je to vážně voňavá slast, ale po čase už se mi vůně opět zprotivila a už jsem ho chtěla co nejrychleji spotřebovat. Mazala jsem se sni vždy večer a vždy se mi krásně rychle vstřebal a ruce hydratoval. Ruce moc suché nemám tak mi stačil, ale kdybych je měla dost suché tak mi to nebylo ono.. 4/5

 Teta kleštičky na řasy- bez nich se už prostě neobejdu, tyhle obyčejné mi vydržely dva roky, teď se mi bohužel uvolnila jedna nožka a už nefungují jak mají, proto jsem musela koupit nové opět stejné, ale z Rossmannu tak jsem zvědavá jak dlouho vydrží, jinak plnily svou funkci výborně. 4/5 
Avon Supershock řasenka- přišla mi už na půl vyschlá použila jsem ji jen pár krát, protože mi s řasama nikdy nic neudělala. Má silikonový velký kartáček, který mi nevyhovoval, řasy jen trochu obarvila, a nic s nimi neudělala, jde do koše a už nikdy víc.. 0/5
Teta štěteček na pudr- občas jsem ho používala i na tvářenku a sloužil také dost dlouho, teď jsem ho už vyřadila a používám zase jiné. Tento měl hodně moc štětin a byl hrubější, ale dalo se to snášet. 3/5

Caterine intimní ubrousky 10ks- příjemná květinová vůně, ubrousky jsou tak akorát vlhké a splňují svou funkci na jedničku. Dají se sehnat v Kauflandu za moc příjemnou cenu 8,-. 5/5
Avon slupovací pleťová maska- z této masky jsem byla vážně nadšená, dělá stejnou funkci jako náplasti na obličej. Odstranila ucpané póry a krásně pleť vyčistila, byla hlavně super proti akné, kdy mi vážně pomohla, škoda jen, že je tak malinká, první maska od Avonu, která vážně funguje. 5/5
Avon krém na oči- mám už doma také delší dobu a nikdy jsem s ním nebyla spokojená, protože vlastně vůbec nic nedělá. Je hnusně lepivý a vůbec ne hydratační.. 0/5

Komentáře

  1. Tuhou Rexonu jsem taky měla, ale používala jsem ji jen v létě, protože jsem se po ní opravdu nepotila, na zimu teď používám jejich sprej, ale v létě si ji plánuji zase koupit.


    Jarní Soutěž

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujal mne ten tělový peeling :) škoda, že do článku nejde vložit i vůně :D
    eL

    OdpovědětVymazat
  3. Super spotřeba, ta pleťová maska od Avonu vypadá zajímavě :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Rexonu som raz skusila ale od vtedy som ju už nekupila neoslovila ma vôbec, a ešte som nenašla niečo take čo by zabranilo poteniu lebo to sa ani neda potiť sa musíme.. ale moj obľubeny je običajny dove v spreji ten aspoň vonia cely den a to je pre mňa hlavne:) .. old spice som kupovala priatelovi a naozaj su veľmi dobre

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná spotřeba. Ten peeling vůbec neznám, ale obávám se, že by na mě byl moc hrubý

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  6. Ta slupovací maska od Avonu je vážně skvělá! Stejně, jako tvůj článek :)

    http://foreverlittlem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Rexona je naj :) tiež som ju mala a bola super :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky