Odličovací péče

Vítám Vás u nového kosmetického článku,
jak si užíváte volno? Já jsem za to velmi ráda a dělám věci, které normálně nestíhám a mám za sebou i výšlap:) Dnes bych Vám ale chtěla ukázat mé aktuální odličovací produkty. Časem je obměňuji a nepoužívám pořád to samé dokola, protože ráda zkouším nové a nové a v koupelně mám zrovna tyto a jaké jsou ty Vaše?
 
 Ziaja dvoufázový odličovač na oči- o tomto odličovači jste si mohli už přečíst tady a mám na něj stále stejný názor. Vážně se těším až ho dopotřebuji a bude to už brzo. Odličování je s ním vážně fuška, není moc mastný spíš skoro vůbec, mám raději ty mastnější, protože jde řasenka a ostatní lépe dolů, navíc vysušuje což není také příjemné, proto už nikdy víc.
Bioderma Sébium H2O pleťový mycí gel a micelární voda- moc jsem si přála něco od Biodermy vyzkoušet konečně jsem měla tu možnost a objednala si dva produkty a jen se těšila až přijdou. Používám je 4 měsíce a nadšení je pryč. Mám mastnou pleť a tyto dva výrobky ji hodně dobře odlíčí hlavně teda gel, ale neskutečně vysušuje! Vážně po použití jsem vždy jak sušenka a není to nic příjemného. Na akné mi bohužel také nepomáhá a mám ho stále požehnaně..Časem bych chtěla vyzkoušet tu růžovou řadu, ale zatím si dám od Biodermy pauzu, protože mě účinky nijak neokouzlila.

Avon Planet spa pleťová maska se santalovým olejem a olejem z černého sezamu- po minulé zkušenosti s maskou od Planet spa(fialová) jsem se této bála, ale musím říct, že jsem mile překvapena. Maska moc hezky příjemně voní a je krémová, nanáším ji klasicky na 15 minut a nijak pleť nepne, smýt jde bez problému.. Pleť je po smytí hezky jemná a není vůbec vysušená naopak je hezky hydratovaná. Moc příjemná záležitost a můžu Vám ji doporučit:). 
Lush Don´t look at me pleťová maska- tuto masku jsem dostala jako dárek k objednávce a už jsem ji zmiňovala tady. Když, jsem článek psala byla jsem s ni moc spokojená, ale po čase jsem si všimla, že vždy když jsem ji použila tak se mi hodně zhoršila pleť, tento problém jsem měla i u Mask of magnaminty, nevím čím to je, ale přesvědčila jsem se několikrát, že se mi vždy po ni zhoršila a měla jsem strašné akné.. Pro mne masky od Lushe už nebudou..
Himalaya herbals přírodní pleťový peeling- na tento peeling jsem četla moc pozitivní recence a proto jsem se rozhodla do něho jít. Čekala jsem ho jiný, že bude více hrubější, protože já tohle vážně můžu:D. Používám ho krátce, ale nijak mě neuchvátil ani nenadchnul. Klasický peeling, který obličej vyčistí a trochu i obrousí.

Komentáře

  1. Pekny clanek :) Od Himalaya Herbals chci neco vyzkouset uz dlouho :)

    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Mám pocit, že tuhle masku od Avonu mám doma, ale ještě jsem ji nezkoušela :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek, od Biodermy bych ráda něco vyzkoušela. Já mám moc ráda pečující kosmetiku od Saloos a Yves Rocher.

    March Favourites

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež nemôžem povedať že by ma bioderma nejako v minulosti okuzlila ale teraz po dlhej dobe skušamkrem hydrabio riche na suchu dehydrovanu pokožku ale čo to spravi naďalej no uvidim:))

    OdpovědětVymazat
  5. Já k odlíčení používám micelární vodu od Avéne a jsem maximálně spokojená :) Od Ziaji bych taky ráda něco vyzkoušela, je něco co bych opravdu doporučila? :) Nemusí to být jen z odličování :)

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky