Spotřebováno za prosinec a leden

Vítám Vás u nového článku,
dnešní článek bude o prvních spotřebovaných produktech v tomto roce. Bohužel mi vše trvá zase déle než vypotřebuji, v mazání jsem zase a opět lajdák:D. Doufám, že vám článek bude přínosný a bude bavit:). 

 
 Gillette gel na holení avocado- vždy jsem si kupovala gely od Baley a chtěla jsem vyzkoušet dražší a myslela si, že bude třeba lepší, ale přijdou mi obě značky úplně stejně účinné jen ta cena je u tohot vyšší. Příjemně voněl, pěnil a splňoval svou funkci. Příště sáhnu zase u Baley a asi i u ní zůstanu protože má hezky výběr, jeden bod strhávám za cenu. 4/5 
Dove sprchový gel kokosové květy a květy jasmínu- od Dove mám sprchové gely snad nejraději. Jsou krásně krémové, hydratační a voňavé. Vždy jsem s nimi byla spokojená a vyhovovali mi. Mám strašně ráda pokožku po koupeli jak je jemná, hydratovaná a provoněná. Tento voněl velmi jemně a byl příjemný a to kokos nemůžu ani cítit, určitě potřebuji jejich novinku. 5/5
Avon gel na intimní hygienu s aloe a heřmánkem- za tu dobu co jsem vyzkoušela skoro všechny od Avonu a to buď opakovaně nebo jen jednou mi tento vyhovoval nejvíc. Byl gelové konzistence a čirý. Voněl květinové a zároveň sladce. Nedráždil a zároveň hydratoval a dělal svou službu. Dobrý intim. gel za přijatelnou cenu, teď jsem se rozhodla vyzkoušet gel od Chilly tak jsem zvědavá. 5/5

 Lush brusinková čistící roláda- měla jsem ji už z minulého roku z výprodeje měla jsem ji ráda, hezky pleť vyčistila, ale dost mi vadilo, že mi ucpávala umyvadlo a dost vždy zašpinila, pak jsem na ni nějak zapomněla a přestala používat a teď už není k použití, protože je už dávno prošlá. Nevím jestli bych si ji pořídila znovu.. 2,5/5
Lush Tea tree water- měla jsem ji už podruhé a vydržela mi strašně dlouho, je určená na mastnou a problematickou pleť. Moc jsem si oblíbila její aplikaci, vždy jsem si ji stříkla buď na tamponek nebo rovnou na obličej. V létě krásně osvěžila a odstranila mastnotu, někdy mi pomohla proti slabému akné, bohužel je dražší a za tu cenu mám Biodermu. 4/5
Avon čistící pěna na obličej- tohle nebylo nic extra, strašně mi to vždy vysušilo obličej a nic nedělalo a nejhorší bylo, když se mi to dostalo do oči to byl teprve boj.. K Vánocům jsem dostala podobnou tak jsem zvědavá jestli bude také strašná. Nějak přestávám kupovat vše na obličej od Avonu, protože mi to přijde zbytečné. 1/5

Cien odličovací tamponky- měla jsem raději ty předešlé, ale nebyly až tak špatné, ale moc nevydržely a rozpadaly se., je načase hledat dál. 1/5
Avon tělové mléko s kořením, pomerančem a zázvorem- tyto tělové mléka od Avonu nemám vůbec ráda, strašně pomalu se vstřebávají a zanechávají nechutný filtr. Voní hezky, ale na pokožce se jakoby změní a už mi smrdí, s hydratací je to katastrofa. Vždy jak nějaký dostanu tak ho raději někomu zase podaruji, protože jsou marné a tento letí do koše, protože už mi tady ležel dost dlouho a už ani nevoní.. Naopak sprcháče mám ráda. 0/5
Old Spice deodorant- je sice pánský přítel nepoužívá jiné, ale voněl sladce jako by byl dámský. Dělá stejnou službu jako můj oblíbený od Rexony, ale ty my už přestaly vyhovovat strašně mě vysušují a už dělají i fleky na oblečení. Tento deodorant je gelový a žádné nepříjemné fleky nedělá a zabrání mi proti pocení a nechutného pachu, škoda jen, že se tato vůně už neprodává a proto budu muset hledat jinou. 5/5

Komentáře

  1. Gély na intímnu hygienu od Avonu sú naozaj skvelé, mala som už dva a určite si ešte nejaký zaobstarám:) a ten sprchový gél Dove som mala a tá vôňa bola fakt skvelá!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám zkušenost ani s jedním produktem, ale Lush mě zaujal :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. dove sprchovy gel som mala :) a som s nim spokojna krasne vonia:)
    inak uz bolo vyhlasenie tej vianocnej giveaway ? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výherkyni jsem už dávno vybírala a už má výhru doma:)

      Vymazat
  4. Tea tree od Lush si plánuju koupit :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Dove sprchace ja miluji.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky