Nákupy a novinky 1/2016

Vítám Vás u nového článku,
minulý měsíc jsem novinkový článek nepsala, protože jsem udělala s Vánočními dárečky a v lednu jsem si musela udělat radost, protože jsem měla první výplatu a pár věcí mě lákalo a také jsem nakupovala do domácnosti.
Po delší době jsem se byla podívat v Lidlu na jejich oblečení, původně jsem si šla pro pyžamo, ale to už bylo klasicky vyprodané a tak jsem koukala do výprodejů a vzala si už klasicky černé legíny a dvě krajkové tílka, které jsem si moc oblíbila doma už jich mám pět a ještě bych chtěla v černé barvě. U vietnamců jsem ulovila extra sladce voňavé svíčky jedna mě vyšla na 34,- a vyhovují mi více než z Ikei tam jsem je už přestala kupovat, protože vůbec nevoní za to tyhle provoní celý domov a vydrží:).

Vždycky jsem si chtěla koupit micelárku od Biodermy, ale nikdy jsem si ji nemohla dovolit, teď když jsem si na ní konečně vydělala jsem si ji mohla koupit a rovnou i s čistícím gelem. Používám už oba výrobky nějakou dobu a musím říct, že jsem hodně mile překvapena konečně mi něco pomáhá na akné, určitě sepíšu recenzi:).

Valentýn s přítelem neslavíme, ale tyhle Valentýnské kartáčky mě dostaly a zrovna se nám hodí a od jiné značky už nepoužíváme:).

 Také jsem si objednávala z Avonu a vybrala si nový vínový lak, který jsem si hned oblíbila. Má výbornou vydrž a krásně kryje ve dvou vrstvách a přišel mi i sprej, který mi teda moc nevoní, ale dá se to:).
Odstín jsem si zamilovala a nosím ho na nehtech po černé skoro pořád.

Z Bonprixu jsem nutně potřebovala trička s dlouhým rukávem, když je venku zima tak je nosím pod mikinou a až tak moc netrpím. Jedno už proužkované už mám a protože jsem byla s ním spokojená je ze 100% bavlny tak jsem si vybrala další dvě:).

V Lidlu měli výběr z moc hezkých rámečků na fotky a tento černý mě zaujal, že jsem si ho nechala koupit a ještě je potřeba vyvolat fotky, ale i tak jsou tam moc hezké.


Komentáře

  1. Já v Lidlu minulý týden mamce kupovala oblečení na cvičení, se kterým je moc spokojená. Viděla jsem tam i ty legíny a teď trochu lituji toho, že jsem si je nekoupila.

    Kosmetický wishlist 2016

    OdpovědětVymazat
  2. tie zubne kefky su velmi pekne, ale bala by som sa, ze si ich pomylime, ked su rovnakej farby :D ja som nam kupila dvojbalenie, modru a ruzovu

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné novinky, ty kartáčky jsou roztomilé :) Já už taky jiné než Curaprox nekupuji :)

    Lovely imperfections | Weleda giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kartacky jsou bozi. :-) bioderma micelarni voda je nejlepsi.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kartáčky jsou super :) taky bych chtěla nějaký od téhle značky, ale nikdy se nedokopu k tomu si je koupit :D :)
    ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky