Elseve Nutri-gloss Luminizer

Vítám Vás u dalšího kosmetického článku,
už je to delší doba co poctivě testuji novou vlasovou řadu od Elseve, dostala jsem ji k testování a tak jsem se na ní hned vrhla. Celá řada je určená pro vlasy bez lesku a bez života, obsahuje šampon, balzám a sprej.
 Šampon pro oslnivý lesk- ráda střídám šampony a zkouším nové a nové, bohužel poslední dobou mám problém s lupy a s rychle se mastícími vlasy:/. Na tento šampon jsem se moc těšila a byla jsem na něj moc zvědavá. Obsahuje 250 ml jako všechny klasické šampony v malém balení. Obal je průhledný a jde krásně vidět barva i kolik šamponu ještě zbývá. Je tedy průhledný až trochu mléčný, bohužel až moc tekutý a vždy ho musím nanést trochu více než jsem zvyklá, mám trochu problém, že tak moc nepění. Moc krásně sladce voní, ale je to taková až moc nechutná chemická vůně, což je i na mě moc! Po umytí jsou vlasy vážně lesklé a krásně umyté. Bohužel už první den večer mám pocit, že jsou mastné a druhý den je to ještě horší, takže je musím umýt. Bohužel je mám mastné pokaždé tak rychle.. Šampon vlasům přidá na lesku, ale nechutně se mastí:(.
Balzám pro oslnivý lesk- balzám obsahuje méně 200ml a je zbarvený do růžové barvy. Je hutný a krémový, tyto balzámy mám nejraději, nanáším ho do délek a na konečky vlasů. Nechávám působit 5-10 a poté klasicky oplachuji. Vlasy jdou krásně rozčesat s tím už po ostříhání nemám vůbec problém u žádného balzámu také hezky sladce voní, ale opět chemická vůně, ale na vlasech už to není tak strašné. Balzám vlasy tak nemastí jako šampon, ale nedělá také žádné zázraky, prostě klasický balzám na vlasy co neurazí ani nenadchne.
 Sprej pro lesk vlasů- obsahuje 100ml a má skleněnou lahvičku což není moc dobré, když mám náhodou v koupelně spadne na zem.. Aplikátor má klasický rozprašovač jako u většiny sprejů. Sprej používám po vysušení vlasů ručníkem, když jsou ještě mokré, nasucho jsem ho ještě nezkoušela. Opět sladká vůně ještě více chemická než u předešlých produktů.. Musím říct, že mi to ani nedělá dobře, ale naopak příteli nevadí a moc si sprej oblíbil. U tohoto spreje mám opět problém, když si ho tedy nanesu tak mám za chvíli mastné vlasy od kořínku až ke konečkům, bohužel tohle není vůbec nic pro mě a nemá na mé vlasy žádné dobré účinky. Možná je to tím obdobím, celkově se mi rychle mastí vlasy skoro po každé péči, ale u této sady je to nejhorší:/.

Vyzkoušeli jste některý z produktů a jak sedl Vám? 

Komentáře

  1. Tyhle jsem jetě nezkoušela, ale podobné ano a taky se mi po tom rychle mastí vlasy :/
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Nic z toho jsem nezkoušela a ani zkoušet nebudu. Také mám problém s lupy, proto jsem se rozhodla, že přestanu úplně používat drogérkové produkty na vlasy a zaměřím se na přírodnější péči.
    Jinak tahle řada mi přijde úplně nevhodná pro tvůj typ vlasů, tak možná proto ti tak nesedla...

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto řadu jsem ještě nezkoušela, ale po týto recenzi ani nebudu...-.-"

    eL

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky