Ve sprše se Ziajou

Vítám Vás u nového kosmetického článku,
konečně jsem si našla volný čas na internet a mohla sepsat nový článek, začala jsem od prosince chodit do práce a jsem tam pořád teď mám konečně volný víkend a proto jsem se vrhla na ne moc veselý článek. Podle názvu jste mohli poznat, že se tentokrát bude jednat o šampon a sprchový gel od Ziaji.


Levandulový šampon na mastné vlasy- opět jsem ho zakoupila v Polsku a měla jsem na něj zálusk a byla na něj zvědavá. Šampon má velké balení má 500ml a už při koupi jsem si říkala, že mi vydrží na hodně dlouho. Konzistence je dost tekutá a je průhledný. Voní jemně květinové, má vonět po levanduli, ale ji v něm vůbec necítím. Když jsem si ho nanesla na vlasy tak strašně málo pěnil.. Po umytí vlasy voněly příjemně jemně květinové a vydržely vonět do dalšího dne. Bohužel jsem měla vlasy strašně mdlé a hodně suché a po každém umytí ještě víc, byly takové bídné. Je pravda, že se mi mastily pomaleji, ale vždy jsem je musela druhý nebo třetí den umýt. Také jsem si bohužel přes den všímala, že se mi začaly dělat lupy a neskutečně mě svědila pokožka, vážně to bylo moc. V práci jsem myslela, že se udrbu a bylo to fakt nepříjemné. Teď jsem ho vyřadila a přestala úplně používat a poputuje dál, protože pro mě tohle už nikdy víc. Koupila jsem ho v Polsku za 40,- a u nás je za 69,-.

 Sprchový gel s vůni coly- zaujal mě hned na první přičichnutí. Musím se přiznat, že mám moc ráda gumové bonbony takové ty malé kofolky. Tohle voní podobně, ale o hodně lépe. Také obsahuje 500ml a je dost velký. Jako nový jsem ho nějak vyfotit nestihla, protože jsem se na něj hned vrhla a potom jsem ho měla pořád v koupelně. Sprcháč je dost tekuté konzistence a zbarvený jako správná cola to tmavé hnědé barvy. Po umytí už nejde bohužel tak dost cítit na pokožce a také bohužel strašně moc vysušuje, kdysi jsem se nemusela skoro vůbec mazat, protože jsem používala od Dove krémový kokosák a ten vůbec nevysušoval a byl dost hydratační tento naopak vůbec není, musím se po něm vážně pečlivě a dost namazat. Požívala ho i sestra a ji také vysušoval. Bohužel další zklamání se Ziajou. V Polsku byl v akci za 32,- u nás stojí 74,-.
 


Komentáře

  1. Ja mám levanduľu veľmi rada, takže ten šampón by sa mi určite páčil!
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda bych vyzkoušela nějaký šampon :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Značku Ziaja znám pouze z povídání,ale slyšela jsem,že jejich tělová mléka jsou zas super :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tohle se mi stalo i u Oriflame šamponu proti mastným vlasům. Je to na prd.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky