Lush novinky

Vítám Vás u nového článku,
trochu to tady bohužel zanedbávám, ale na internet už nemám čas jako předtím, ale i přesto se snažím číst pravidelně články a sledovat oblíbené youtubery, poslední dobou mě polovina přestala bavit a sleduji jen vážně ty co mě baví. 
Dnes bych Vám chtěla ukázat své úlovky, které jsem ulovila po Vánocích ve výprodeji od Lushe. Tuto akci se nenechám nikdy ujít a jednou za rok si udělám takovou voňavou radost. Po Vánocích jsem chodila do práce a jednou jak jsem přišla totálně zřízená domů na mě čekal tento balíček a hned jsem měla lepší den:)

Splash balíček obsahoval tyto produkty:
 Whoosh sprchové želé- na toto želé do sprchy jsem se vážně těšila, od Lushe jsem zatím vyzkoušela jen klasické sprcháče a toto modré želé je příjemné zpestření. Ve sprše si to sním vážně užívám, používám ho buď celý a mydlím se sním celá nebo si namydlím jen ruce a stačí mi to, protože vykouzlí bohatou pěnu. Musím pochválit příjemnou ultra osvěžující vůni, želé obsahuje kombinací citrusových silic (plus citrónová, limetková a grapefruitová šťáva) s oživujícím rozmarýnem a vyrovnávající pelargónií vážně moc příjemná a svěží vůně, která Vás po ránu maximálně nakopne. Želé vůbec nevysušuje což jsem se dost bála a cítím ho ještě dlouho po umytí jako u sprchových gelů. Toto želátko si mě získalo a moc ráda ho používám.

 Ocean Salt peeling na tvář i tělo- tento peeling je také můj první od Lushe a byla jsem na něho dost zvědavá, obsahuje směs z mořské soli a citrusů. Vůně je opět svěží a vážně mi připomíná moře. Peeling obsahuje částečky, které jsou akorát hrubé, používám ho na čištění obličeje a maximálně mi vyhovuje, postupem času, když si pleť masíruji se pomalinku rozpouštějí, bohužel není moc dobré když se mi dostanu trochu do pusy, není to moc chutné:D Pleť mi krásně vyčistí od všech nečistot a je krásně svěží a voňavá. 

 Seanik šampuk- je vhodný pro všechny typy vlasů a opět mořská vůně, obsahuje mořské řasy, které jsou dost viditelné. Bohužel toto mí vůbec nevoní, připomíná mi to jako bych si koupila něco nového u Vietnamců takový ten jejich puch.. I přes to jsem se ho rozhodla vyzkoušet a bála jsem se jestli to bude vážně fungovat a ono to funguje! Stačí pár krát přetřít po vlasech a vytvoří bohatou pěnu. Po umytí mi bylo hned jasné, že toto pro mě nebude, schválně jsem ho půjčila příteli a ten měl stejná názor. Šampuk neskutečně vysušuje a jako by vlasy oslabí a jsou nechutně matné a mdlé, také vůbec po umytí nevoní a za to jsem asi ráda, protože ta vůně není nic pro mě. Z tohohle jsem teda vážně zklamaná a po více použití dělá pořád to stejné:(.

Jako poslední jsem v balíčku objevila toto mýdlo na ruce i tělo Sea vegetable- mýdla si kupuji ve výprodeji každý rok pravidelně, protože bez nich už to nejde, přítel je miluje ještě víc než já a už nic jiné nepoužívá. Toto mýdlo opět obsahuje minerály a mořskou řasu a voní podobně jako šampuk, ale mnohem líp. Bohužel vysušuje, ale to bohužel všechny mýdla od Lushe, ale krém to vždy zpraví, ale ta vůně která se vždy line úplně všude je neskutečná, také jde ještě dlouho cítit na pokožce.

 Jako dárek k nákupu jsem obdržela čerstvou masku na obličej Don´t look at me . Měla jsem z ní neskutečnou radost, protože mě víly vážně překvapily. Tato maska má být novinka a hned jsem ji musela vyzkoušet. Je zajimavá hned tím že obsahuje podobné častice jako peeling a při smývaní si obličej i malinko vydrbu:). Maska obsahuje citronovou šťávu a drcenou rýži, vážně zajímavá kombinace i vůně. Masku nechávám vždy působit 10-15 minut a poté krouživými pohyby i vydrbu a zároveň vyčistím dočista. Po smytí je pleť krásně vyčištěná a svěží, když ji používám pravidelně tak jde vidět, že mi dost pomáhá v boji proti akné! Kdysi jsem měla Mask o magnaminty a ta mi akné ještě zhoršila a zato tahle je senzační a už jsem bohužel v půlce, ale určitě ji nemám naposled a Vám ji můžu jen a jen doporučit:).

 Mýdlo Baked Alaska- barevný kaleidoskop se svěží citrusovou vůni. Toto mýdlo je vážně extra voňavé a citrusové. Přítel ho má nejraději a vždy tak krásně voní on i cela koupelna:). 

 Mýdlo Snowcake- má vonět jako luxusní dezert a být jemně krémové. Toto mýdlo mi teda vůbec nevoní je to taková zvláštní moc vtíravá a silná vůně a jako dezert vážně nevoní, krémové je a zas tak moc nevysušuje. Za mě toto mýdlo už ne a budu si příště vybírat raději sladší a citrusové vůně.

 A jako poslední mýdlo Reindeer Rock- které voní tak nádherně sladce a obsahuje třpytky takže je super, že se krásně lesknu. Tohle jsem si naopak moc oblíbila já, protože já sladké vůně vážně můžu. Také vydrží vonět i po umytí a krásně provoní, škoda že se nedělá i sprchový gel, protože ten by za to vážně stál.

Komentáře

  1. Krásné věci sis pořídila a ten dáreček by mě taky potěšil. Škoda, že přímo v obchodě v Palladiu žádné dárky k nákupu nedávali :-/
    Jinak mně Snowcake voní hrozně moc ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc mě zaujalo to sprchové želé. Já jsem od Lushe bohužel ještě nic nezkoušela, u nás poblíž ani není, ale doufám, že někdy taky něco vyzkouším
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  3. Od Lushe jsem ještě nezkoušela nic, ale až budu v Praze, tak bych jejich obchůdek moc ráda navštívila :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky