Avon giveaway

Vítám Vás u nové giveaway,
chtěla bych udělat jedné z Vás radost a obdarovat ji kosmetikou od mé oblíbené značky Avon. 
Výhra obsahuje sprej pro narovnání vlasů, řasenku, krém s bambuckým máslem a novou matnou rtěnku moc krásný červený odstín Red supreme, také jednu mám a je dokonalá:) 

 

Co pro výhru musíte udělat:
Sledovat můj blog přes Google friend connect vpravo.
Do komentářů napsat jestli máte zkušenosti s kosmetikou od Avonu.
Připsat svůj kontaktní email.

Doufám, že se Vám tato giveaway líbí a zúčastníte se:)

Komentáře

  1. GFC: Ella Peterson
    Z Avonu jsem zkoušela už spoustu věcí, nejradši mám asi jejich sprchové gely a tělové mléka :)
    doubleinfinity.ella@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Kosmetiku Avon mám ráda, nejradši mám sprchové gely :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: vaja vaja
    Z Avonu si objednávam už dlho, ale väčšinou mi produkty sadnú:) naposledy som si objednala ten nový BB krém a mne veľmi vyhovuje:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. GFC Miška
    Z kosmetikou Avon jsem měla pár zkušeností, ale vždy to skončílo v koši, třeba jeden krém od nutra effect mi vubec nevyhovoval, ale za to jejich jedna rtěnka je v moc pěkném odstínu. :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. Gfc ervulenka
    Ano mam, mamka casto objednava hlavne sprchove gely a sampony
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji jako Lenca.
    Kdysi jsem přes kamarádku nakupovala od Avonu spoustu kosmetiky. Nej byly pletové masky, krémy na ruce. Teď dostanu občas od sestry nějaký produkt Avon.
    Bezva soutěž. :-)
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. GFC Caroline
    Kosmetiku Avon používám už několik let a vždy jsem s ní byla velice spokojená :) sice už ji tolik nenakupuji jako dřív,ale jednou za čas si vždy ráda nějakou věc pořídím :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. sleduji jako caty.
    zkoušela jsem od ní řasenku a lak :)
    lindik1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ano, mám ráda jejich malé černé a sprchové gely.
    zejzen@gmail.com
    GFC: Mem

    OdpovědětVymazat
  10. Od Avonu jsem zkoušela skoro všechno. Má fajn řasenky. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji jako Monnica
    S kosmetikou Avon zkušenosti mám. Momentálně mám nejraději sprej na fixaci makeupu. Ale mají dobré i řasenky a nebo rtěnky :)

    MonicaSvideo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. GFC Viera Sedlakova
    vierka.sedlakova@gmail.com
    Z avonu som toho skusala vela, ale starostlivost o plet mi nesedi. A sprchace celkom vysusuju. Telove mlieka su fajn, tie mam rada. A dekorativka je podla mna porovnatelna s drogerkovou. Kedysi som mala riasenku a bola velmi dobra, ale uz som davno nic z dekorativky nemala, okrem lakov na nechty, takze by bolo fajn nieco zase skusit :) S vlasovkou ziadne skusenosti nemam.

    OdpovědětVymazat
  13. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Naposled z Avonu mám šeříkovou pěnu do koupele a nááádherně voní.

    OdpovědětVymazat
  14. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Naposled z Avonu mám šeříkovou pěnu do koupele a nááádherně voní.

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Peťuška
    som Avon Lady, takže mám dosť bohaté skúsenosti... :) a našla som si v nej dosť veľa obľúbencov... :-)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: ZdeňkaM
    Ano, zkušenost s kosmetikou Avon mám, zatím jsem byla vždy spokojená. :) Super věcičky jsi vybrala. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. GFC: Aileen A
    Avon je stálice. Nejen že ji dostávám jako dárky od známých, ale sama mám za sebou historii jakožto avon-lady ;) Některé produkty mám od nich už spoustu let. Osvědčená klasika bych řekla!
    mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Avon jsem neměla zatím moc prostoru na vyzkoušení,ale mám doma od nich momentálně odličovací mléko, které mi naprosto vyhovuje ♥
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    nádherná soutěž ♥♥

    OdpovědětVymazat
  19. gfc roumí
    Avon mam proste už od malička rada ked sa u nas objavil vždy som ho obzerala a vždy som všetko možne chcela je to u mňa rutina:)
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj,
    sleduji jako KačaVal
    kaca.val.1996@seznam.cz
    Připravila si pro nás krásnou Giveaway. Moc děkujeme <3 Sprej na narovnání vlasů by se mi určitě hodil, vlasy mám zvlněné a je to někdy fakt otrava. Řasenek není nikdy dost. Navíc já jich mám velkou spotřebu, tak tu bych moc chtěla. Krémy používám denně, tak ten bych určitě využila :) A rtěnka se určitě musí hodit teď na jaro :)
    Se značkou Avon už nějaké zkušenosti mám. Vždy byly pozitivní a vše mi zatím vyhovovalo. Mám fixační sprej na makeup a už si bez něho neumím představit den. Měla jsem i pár parfému a vydržely celý den. Dále mám zkušenosti s řasenkami a taky super :)
    Jinak musím ti pochvált celkově moc blog. Strašně se mi líbí tvoje fotky, které jsou krásně barevné. Nevím jak je upravuješ, ale jde ti to skvěle :) psaní článků :) Moc mě tvůj blog baví. Jen tak dále :)

    OdpovědětVymazat
  21. GFC: Marcela Čonková
    email: onkov.marcela@gmail.com
    Ja osobne mám kozmetiku Avon veľmi rada, aj keď skôr ako dekoratívku mám radšej telovú kozmetiku telové spreje, telové mlieka a pod. Avon s Baleou tvoria u mňa najväčšiu kozmetickú základňu :)

    OdpovědětVymazat
  22. gfc nikola benkova
    n.princess@azet.sk
    ahhoj , ja osobne avon velmi lubim ale nemam k nemu bohuzialk az taky pristup

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky