Garnier Grow Strong

Vítám Vás u nového článku,
konečně mám dnes volno a abych to tady opět nezanedbávala tak bych Vám chtěla ukázat a popsat zkušenosti s novou vlasovou řadou od Garnieru, momentálně ji najdete jako novinku v drogeriích já tuto řadu dostala k vyzkoušení a sérum jsem darovala do giveaway. 

S vlasovou péči od Garnieru jsem neměla nikdy žádný problém, vše mi vždy sedlo a byla jsem nadmíru spokojená. Vyzkoušela jsem už růžovou, oranžovou a i klasickou zelenou řadu a všechny moc krásně sladce a podobně voní a i tato není výjimka. Celá řada je určená pro slabé, poškozené a vypadávající vlasy.
 
 Posilující šampon má klasické balení jako všechny šampony od Garnieru. Dávkování je opět klasické a s víčkem nemám žádný problém, jde snadno otevřít i zavřít. Šampon už na první přičichnutí strašně krásně sladce a ovocně voní, nemyslím že by snad někomu tahle vůně nesedla celá řada má stejnou vůni a u masky je nejvíc intenzivní, ale k tomu se dostaneme až později. Šampon je tekuté konzistence a je mléčně zbarvený. Musím se pochlubit, protože jsem se po roce nechala o hodně velký kus ostříhat a proto teď nemám velkou spotřebu šamponu a ostatní péče, proto mi stačí jen malinko na celou hlavu. Krásně napění a po celou dobu cítím tu krásnou intenzivní vůni, která se drží dlouho i v koupelně:D.  Po smytí jsou vlasy krásně hebké a vůbec nezacuchané na což jsem s dlouhými vlasy dost trpěla teď už ten problém naštěstí nemám. Jsou lesklé a krásně vyživené. Když jsem měla ještě vlasy neostříhané tak mi bohužel na suché a zničené konečky nepomohl což se dalo čekat, ale když je mám ostříhané tak mi přijde, že jsou krásně vyživené a lesklé. Jako plus vlasy krásně voní i po umytí a musím pochválit i to, že vůně se drží až do dalšího umytí!! Vlasy se mastí normálně a třetí den už potřebují umýt. Se šamponem jsem moc spokojená a určitě budu potřebovat další balení, aktuálně je ve slevě v Rossmannu jako celá tato řada. Šampon obsahuje 250 ml.

Posilující balzám má hutnou konzistenci a je bíle zbarvený. Jako šampon také moc krásně voní. Používám ho vždy do délek a nanesu množství podle potřeby, já mám hustší vlasy, proto nanáším vždy trochu více a tím pádem rychleji ubývá. Nechám působit 3-5 minut a poté ho opláchnu vlažnou vodou. Po smytí je to vážně ovocná bomba, vůně je ještě více intenzivní a vlasy mám ještě jemnější než po šamponu, krásně jdou rozčesávat a nijak vlasy nezamastí ani neurychluje maštění. Obsahuje 200ml a doporučuji přikoupit ke šamponu, protože je toto vážně dobrá dvojka.


 Posilující maska je jako poslední z péče a zároveň nejlepší. Balení je dost velké 300ml takže vím, že mi na nějako dobu vydrží a není potřeba nanášet větší množství. Maska má hodně hutnou a zároveň gelovou konzistenci, má mléčné zbarvení a také má krásnou vůni. Nanáším ji do konečku a někdy ke kořínkům, ale to málo kdy. Nechávám působit opět 3-5 minut někdy nechám i déle a poté opláchnu. Vlasy masku po dobu působení jako by vstřebávají a berou si ji. Maska je vážně extra vyživující a poškozené vlasy by byly za ni určitě moc vděčné. Maska ještě více vlasy provoní a to je teprv voňavá bomba a to nemluvím o té krásné hydrataci a lesku, musím říct, že se vážně povedla a nevím proč jsem se vždy bála do nějak od Garnieru jít, protože je to vážně hydratační bomba a používám ji pravidelně.
 
Vážně Vám můžu tuto novou péči od Garnieru doporučit, hlavně teda na suché a poškozené vlasy, protože jé vážně vyživí a zároveň do dalšího umytí i krásně provoní, ještě nikdy mi tak krásně a dlouho vlasy nevoněly. Příště Vám představím taky jednu novou péči na vlasy, která mi naopak moc nesedla.

Máte zkušenost s touto péči od Garnieru, kterou by jste mi mohli dále doporučit?
Přeji Vám krásnou neděli:).

Komentáře

  1. Táto rada sa mi veľmi páči aj vďaka krásnym farebným obalom:) mám doma len masku, s ktorou som veľmi spokojná a určite sa obohatím o viaceré produkty z tejto rady!
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway, ktorá dnes o polnoci končí:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Řada vypadá moc hezky, po masce asi v drogerii sáhnu a vyzkouším :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Garnier dělá super šampóny, ještě se mi nestalo, že by mi nějaký nevyhovoval :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nevypadá to špatně, asi se po téhle řadě podívám :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Kedysi som výrobky na vlasy od Garnieru mala veľmi rada, no naposledy som od nich vyskúšala jeden šampón a strašne vlasy vysušil. Ale toto vyzerá dosť dobre, takže možno dám Garnieru druhý pokus :)

    OdpovědětVymazat
  6. Great post :) I follow you via GFC :) Have a nice week!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  7. Mně vlasové produkty od Granieru nesedí, hodně mi bohužel zatěžují vlasy a nedávno se mi stalo, že i po jejich přípravcích na obličej se mi udělala vyrážka, nechápu proč, asi jsem nějaká zakletá :D Ale tak hlavní je, že tobě řada vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky