Spotřebováno za listopad

Vítám Vás u dalšího spotřebována,
listopad utekl opět rychlostí blesku a já byla tento krát ve spotřebovaní kosmetiky celkem úspěšná:).


 Balea šampon na vlasy s pačuli a jasmínem- ze začátku jsem byla ze šamponu vážně nadšená, dělal mi krásné vlasy po častém mytí nadšení už opadlo, protože mi začal strašně mastit vlasy a také se mi strašně zacuchávali, proto jsem musela použit tunu kondicionéru jinak bych si je asi všechny vyrvala a ani TT mi je nerozčesal. 1/5
Nivea šampon pro delší, lámavé a namáhané vlasy- od Nivei si občas šampon pořídim vždy jsem s nima byla spokojená udělali službu, kterou splňovali. Tento moc krásně voněl a vždy se vůně ve vlasech držela až do dalšího umytí. Vlasy se mi vůbec nemastily a byly krásně hebké a lesklé určitě si od Nivei zase po čase další pořídím. 5/5

Ziaja maska na vlasy intenzivní vyhlazení- tuhle masku jsem si hodně oblíbila a doma už mám další dvě. Moc krásně voněla a zlepšila mi konečky mých suchých vlasů, tohle byla vážně hydratační bomba pro mé vlasy. Tuhle masku Vám můžu určitě doporučit, na suché a poškozené vlasy. 5/5
Schauma suchý šampon na vlasy- tento šampon nedělal vůbec nic, svou funkci neplnil. Vlasy mi ještě více zamastil a zanechával nehezký povlak, nikdy víc. 0/5 

 Avon hydratační pleťová maska s ovocem acai a plody z Amazonie- tato maska mě hodně zklamala. Krásně ovocně voní a to je asi všechno. Na pleti je hnusně lepivá a nedělá vůbec nic, jako třešnička na dortu je, že nejde vůbec smýt:/.. 0/5
Dermacol sprchový gel belgická čokoláda- moc příjemná záležitost do sprchy. Moc krásně voněl a vydržel mi dost dlouho, zrovna mám se stejnou vůni krém na ruce a je také super. 5/5

Valentina intimní ubrousky- od této značky jsem měla fialové a ty mi moc nevoněly, za to tyhle byli moc krásně voňavé, svou službu splňovaly jak měli a vyhovují mi nejvíc. 5/5
Avon tělový sprej s levandulí a heřmánkem- měla jsem ho doma už pár let a nikdy mi nevoněl dopotřebovala jsem ho konečně teď jako sprej na toaletu a byl to vážně smrad:D. 5/5
Rimmel lak na nehty- můj nejoblíbenější a nejpoužívanější lak na nehty. Černá je prostě klasika a já ho nosila nejčastěji, proto už je v něm na dně a už nemá tu správnou konzistenci, proto budu potřebovat nový. Byl klasický černý, dávala jsem vždy dvě vrstvy a vydržel mi na nehtech strašně dlouho někdy i týden potom se začal loupat. 5/5

Komentáře

  1. Černý lak jsem take melA a byl super.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Takovou masku na vlasy bych taky potřebovala.
    A ten sprcháč znám, je úžasnej :)
    www.letmemakeawish.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Laky Rimmel mám také v oblibě, dlouho vydrží.

    OdpovědětVymazat
  4. Pekna spotreba :) Od toho samponu Balea jsem sk dneska poridila balzam ze stejne rady, shanela jsem jen nejaky levny (jinak mi vzdycky hrozne vadi, kdyz pouzivam jiny sampon a jiny balzam, ale k memu aktualnimu bohuzel balzam neni) zak doufam, ze dopadne lepe nez tva zkusenost s tim samponem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pekna spotreba :) Od toho samponu Balea jsem sk dneska poridila balzam ze stejne rady, shanela jsem jen nejaky levny (jinak mi vzdycky hrozne vadi, kdyz pouzivam jiny sampon a jiny balzam, ale k memu aktualnimu bohuzel balzam neni) zak doufam, ze dopadne lepe nez tva zkusenost s tim samponem :)

    OdpovědětVymazat
  6. Z řady plody Acai z Avonu jsem měla krém na ruce a tu vůni a hydrataci jsem měla moc ráda :) V létě jsem používala šampon od Nivei a byl super

    OdpovědětVymazat
  7. sprcháč od Dermacolu opravdu nádherně voněl a dlouho vydržel, v tom s tebou musím plně souhlasit a nejspíš si ho brzy koupím znovu :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky