Moje Vánoce a dárečky

Vítám Vás o nového článku,
Štědrý den je už za námi a doufám, že jste si ho také moc užily hlavně teda tu pohodu s rodinou a těšení se na Ježíška. Já jsem tyto Vánoce nějak moc nevnímala, vůbec mi nepřišlo, že vůbec nějaké jsou, ale večer až se rozsvítil stromeček byla ta správná atmosféra a vtáhla mě:). Já jsem byla letos půl dne u přítele a poté u nás, proto uvidíte tři různé stromečky a opět nějaké ty dárečky, musela jsem být moc hodná:) Zítra mě čeká opět pracovní týden až do čtvrtku takže na Silvestra krásně do práce tak se teda fakt těším, ale poté mě čekají oslavy Nového roka, tak si poslední den maximálně užijte a aby jste do toho nového vkročili tou správnou nohou:).

Stromeček u rodičů od přítele.
Stromeček u rodičů, fotka s novou šálou:).
Náš společný stromeček s přítelem, máme poprvé živý a chtěla bych ho mít po celý rok:D.


 Přesouváme se na zmíněné dárečky co jsem našla pod stromečky, Nejvíc mě potěšilo povlečení, které jsem si moc přála, je z Lidlu a má moc nádherný vzor, k tomu jsme dostali i povlečení. Konečně bude česání zase jednoduché, můj starý TT už dosluhuje a tento nový ho mile rád nahradí. Miluji svíčky a tahle vážně moc silně a zároveň moc příjemně voní. Jako minulý rok jsme pod stromečkem našli lístek na festival:).

 Přítel mi nadělil moc roztomilý rámeček s Me to you medvídkem, doma už mám velkého a tento mu bude dělat s fotkou společnost, také jsem dostala krásné fotoalbum. Od přítelovi mamky jsem dostala sadu nahrdelníku a náušnic, je to už taková tradice, každý rok nějakou sadu dostanu. Knížku jsem dostala od mamky a už se těším až si ji přečtu.

 Opět jsem dostala i kupu kosmetiky, budu ji mít na celý rok:D. Klasicky skoro všechno od Avonu, kde jsem si něco vybrala sama a něco mě překvapilo, poprvé můžu vyzkoušet něco od Manufaktury, od které jsem dostala moc voňavý balíček.

Potřebovala jsem novou bundu, protože jsem měla jednu a už pár let starou a přítel mi udělal tak neskutečnou radost touhle puntikatou a k ní i puntikatou mikinu stejné značky a také klasické ponožky, které si nemůžu vynachválit. Zmíněná šála, kterou jsem si sama vybrala a je moc hebká a teploučká♥. 

 Moje malá slečna♥






Komentáře

  1. SPoustu kosmetiky jsem taky dostala :) Krásná modrá bunda

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi bunda a mikca...pěkná barva a puntíky super.

    OdpovědětVymazat
  3. To povlečení je parádní. To mě mrzí, že jsem na něj nenarazila :(
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Povlečení je moc pěkný a číča je úplně nejroztomilejší :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dárky! Povlečení by se mi také moc hodilo a zrovna to, co jsi dostala ty, vypadá vážně skvěle! :) Ten vzor je dokonalý!
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  6. Deni, dostala jsi super věci. Moc se mi líbí tvoje bunda :) Modrá je moje oblíbená barva.

    Limitovaná vánoční edice Yves Rocher

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky