Novinky za říjen

Vítám Vás u nového článku,
měsíc opět utekl rychlostí blesku a jako vždy se mi tady nastřádaly novinky. Hodně nové kosmetiky jsem si hlavně dovezla z Polska, kde se dá o hodně levněji sehnat Ziaja a mé oblíbené tělové peelingy. Přeji Vám krásný sváteční den.

 Potřebovala jsem doplnit zásoby masek na vlasy, fialová je má nejoblíbenější a modrou jsem musela také vyzkoušet. Šampon na mastné vlasy krásně voní a už se těším až ho vyzkouším!

Olivový krém na obličej byl zdarma k tělovému krému a toto kombo bylo za směšnou cenu. Došel mi odličovač očí tak jsem se rozhodla pro tento dvoufázový za necelých 30,- a Tonikum na problematickou pleť.

Myslím, že do sprchy mám toho už požehnaně, tyto dva sprchové gely s vůni coly a jahody jsem tam vážně nemohla nechat, protože kdyby jste je cítila tak by jste se zamilovaly stejně jako já. Doplnila jsem zásobu oblíbených peelingu, potřebovala bych stejně hrubý i na obličej, protože ty mi vážně vyhovují a ty vůně<3.

Nakonec zmíněný tělový krém ke kterému byl krém na obličej, bohužel Poláci lepí tyto 1+1 nehezkými páskami, které po strhnutí dělají paseku:/. Na krém se těším, kdysi jsem měla kakaové máslo a bylo dobré. 

Časopisy si vůbec nekupuji, ale po delší době mě zaujaly dárky v nich. Lak na nehty jsem našla v časopisu JOY, původně jsem chtěla tužku na oči, ale bohužel ta zrovna nebyla:/ Moc krásné voňavý krém na ruce jsem našla u Žena a život, zrovna dodělávám sprchový gel s stejnou vůni a je to vážně slast! Testování nové rtěnky od Rimmelu, článek zde. Vždy, když se ochladí a přijde zima musím vyměnit krém na obličej a jako každý rok mě chrání klasická Nivea.





Komentáře

  1. Ziaju máš asi hodně oblíbenou,že? :) já mám od Ziaji na nočním stolku zrovna krém na obličej z kozí řady a kokosový balzám na rty . Krém na ruce z ŽaŽ mám taky a ta vůně je prostě boží :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ziaja značka mě hodně láká, co se týče krémů, ty bych chtěla vyzkoušet. Určitě pak dej vědět, jak ti produkty vyhovovali :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jezdím na nákupy kosmetiky do Polska. Ziaja je tam za skvělou cenu, že? :-) a ta Joanna je jaká? Od této značky jsem ještě nic neměla.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Ziaja je skvela znacka taky si chci nakoupit par veci. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujalo mě Ziaji tonikum na problematickou pleť :)

    DM Soví Hrneček

    OdpovědětVymazat
  6. Si s tými maskami spokojná? :)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ten sprcháč belgická čokolády je naprosto úžasný
    Už mám 2 balení po sobě a celkově tento sprcháč kupuji asi nejčastěji.
    Podívám se určitě i po nějakém tom krému protože musí být taky super

    OdpovědětVymazat
  8. Ten sprcháč belgická čokolády je naprosto úžasný
    Už mám 2 balení po sobě a celkově tento sprcháč kupuji asi nejčastěji.
    Podívám se určitě i po nějakém tom krému protože musí být taky super

    OdpovědětVymazat
  9. Hrozně se mi líbí ty sprcháče - hlavně o tom colovém slyším úplně prvně. Vůbec jsem nevěděla, že nějaký takový existuje. :D A ty peelingy vypadají také naprosto skvěle! Celkově peelingy (ať už na obličej nebo tělo) miluju, takže tyhle mě hodně zaujaly! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky