Rimmel The Only 1

Vítám Vás u nového kosmetického článku,
nedávno na Fb Rimmelu probíhala soutěž o 100 kusů nových rtěnek. Měla jsem štěstí a jednu jsem vyhrála, bála jsem se jaký mi přijde odstín, ale naštěstí mi přišel moc krásný. Dnes Vám ji ukáži a napíši první dojmy z této novinky. Zatím ještě k dostání v drogeriích není, teda zatím jsem je tam neviděla:).

Rtěnka mi přišla v odstínu 100 Pink me love me. Z odstínu jsem byla nadšená, tyto krásné světlé růžové odstíny já mám nejraději. Rtěnka má moc krásný a jednoduchý obal, černá je krásná a s růžovou ještě hezčí. Rtěnka hned na první pohled zaujme hlavně svou sladkou vůní. Ta vůně se mi hned zalíbila a moc ji mám ráda u všech rtěnek od této značky. Rtěnka má moc krásný světle růžový odstín, který je spíše takový přírodní než nějaký vyzývaví a výrazný. Je krásně pigmentovaná, proto stačí nanést nejvíc dvě vrstvy a už krásně září. Vždy pod ni používám balzám na rty, protože mé rty jsou dost nehydratované a suché. Rtěnka vydrží krásná skoro po celý den, vydrží pití, ale jídlo už bohužel ne, proto je třeba si ji brát s sebou a znovu ji nanést během dne. Rty s balzámem nějak víc nevysušuje, ale bohužel trochu zalézá do vrásek, ale není to tak šílené jak u některých rtěnek bývá. Rtěnka jde bez problémů krásně dolů. Musím říct, že mě hodně zaujala a jsem s ní spokojená a určitě si pořídím i další odstín, třeba nějaký nude nebo červený:).

 
 


 Můžete ji vidět i na mě, měli jste také štěstí a tuto rtěnku vyzkoušeli? 


Komentáře

  1. Vypadá hezky, ale vybrala bych si spíš jiný odstín :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký odstín! Já také měla to štěstí a rtěnku v soutěži vyhrála :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je velice nádherný odstín :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá hezky, mám moc ráda tyto světle růžové odstíny rtěnek :)
    a tobě moc sluší, na té fotce jsi koooča! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta Tvoje vypadá super ! Já získala odstín 110 pink a punch a vůbec s ní nejsem spokojená :( :( :(

    Budu ráda když mrkneš na moji recenzi ;) http://imiiska.blogspot.cz/2015/10/rimmel-only-1-lipstick.html Děkuji

    Přeji pěkný den ^_^

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky