Spotřebováno

Vítám Vás u nového článku,
dnešní článek se bude týkat spotřebovaných produktů za uplynulou dobu, musím se pochválit, protože nikdy nejsem schopná za měsíc a pár dnů spotřebovat více jak 2 věci a teď se mi to podařilo:).


 Alverde vlasová kůra s citrónem a meduňkou- četla jsem na ni chválu až do nebes tak jsem ji chtěla vyzkoušet. Zaujala mě její hodně pronikavá a výrazná citrónová vůně. Byla hodně hutná, proto jsem ji musela nanést vždy hrozně moc.. Strašně rychle ubývala a účinku jsem si za celou dobu vůbec nevšimla. Vůbec nic s vlasy nedělala, jako bych ji nikdy na vlasy vůbec nedávala. Já na tyto bez silikonové produkty prostě nejsem.. 1/5

Šampon a okamžitá péče Garnier na suché a poškozené vlasy- tyto dva výrobky byly z tajného testovacího balíčku. Jak jsem správně typovala je to oranžová řada od Garnieru. Oba výrobky mě nijak neuchvátili, prostě obyčejný šampon a péče co nic nedělá.. 1/5 článek

 Dámský gel pro intimní hygienu s vůni jabloňového květu Avon- také bezedné balení, ale stálo za to. Gel má krémovou mírně parfemovanou vůni po květech. Jako všechny intimní gely, pokožku nedráždí a umyje dočista, nemám mu co vytknout. V koupelně už mám další balení, ale jinou variantu. 5/5

Balea gel na holení s borůvkami- gel je určený pro citlivou pokožku. Hezky sladce voněl i po holení nohy hodně silně voněly. Nebyl špatný, ale mám raději gely od Gillette, které jsou kvalitnější a více hydratují. 3/5

Rexona Maximum protection- nejlepší deodorant, který i mě hodně pomáhá proti pocení. Už je to mé asi třetí spotřebované balení a už nechci nic jiného. Teď jsem vyzkoušela novou zelenou variantu a je o kapánek lepší než tato růžová verze. Vážně tyto deodoranty za to stojí a jako plus Vám nikdy nezabarví oblečení a voníte. 5/5 článek

Avon Planet spa bahenní pleťová maska s výtažky z Mrtvého moře- maska měla hodně zajímavou šedou barvu a byla hodně hutná. Pleť po této masce byla vždy vyživená a zbavená nečistot. Nanášela jsem si ji vždy když jsem měla akné hodně mi proti tomu pomáhala. Byla vhodná pro problematickou a mastnou pleť a vůbec nevysušovala. 4/5

Lush tuhá pěna Modré z nebe- měla jsem čest s fialovou, která byla lepší. Koupel voněla tak nějak chemicky, vůně mě moc neuchvátila. Pěna dělala maximální pěnu vždy jsem ji měla až moc a hlavně postupem času se neztrácela, vodu zbarvila do modré barvy. Po koupeli jsem měla voňavou pokožku, ale voněla jinak . Byla hydratovaná a jemná. 3,5/5 lush stránky

Balea čistící ubrousky pro všechny typy pleti s vůni grapefruitu- byly dobré na cesty na takové to rychlé večerní odlíčení po akci. Hezky ovocně voněly. Byly akorát vlhké a vždy byly schopné setřít celý make-up určitě si je zase pořídím na cesty. 5/5

Vlhčené ubrousky Valentina pro intimní hygienu- byly fajn jak na ruce tak i na intim. hygienu, když jste zrovna někde, kde nemáte přístup ke sprše. Příjemně jemně voněly a nedráždily nijak pokožku. 5/5

Komentáře

  1. Pěnu na holení od Balei mám. Měla jsme jich už víc, překrásně voní ♥. Ale ta hydratace je celkem na prd, no..

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. díky za tip na holící gely Gillette, vyzkouším :) Balea je také fajn, ale potřebuji něco více hydratačního :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky