Novinky za květen

Vítám Vás u nového článku,
další měsíc utekl jako voda a já Vám chci ukázat mé radosti tentokrát za květen. Byl to trochu horší měsíc, začínal stres kvůli zkouškám, uzavíraly se známky a musela jsem si sehnat šaty:D. Červen bude ještě více náročnější, ale poté mě čekají poslední prázdniny:). Nákupy byly vydatnější nečekala jsem, že mi toho zase tolik přibyde a opět jsem strašně šetřila:D

Hned na začátku května jsem vyhrála lak na nehty a lesk na rty na instagramu od Dazzlicious coconut. Na tyto dva laky jste si mohly už přečíst v článku.

Začínám mít ráda věci z Lidlu, přijdou mi strašně fajn jak cenově tak i kvalitou. Tentokrát jsem sehnala kraťásky a druhý pokus s legínama. 

Sehnala jsem šaty na zkoušku a musím říct, že se mi vážně líbí a to šaty nikdy nenosím:). Triko se mi hodí k balerínkám a vzala jsem si na jinou zkoužku k legínám:). Obojí je z NY musím říct, že mě naštvaly u obou věci byla sleva a jak jsem odloupla tu cenovku tak původní byla nižší než cena po slevě, New yorker se mi hezky zhnusil...

Tričko Funstorm, miluji všechny věci od této značky, ale nemusely by být tak drahé. Druhá dražší položka kraťasy z Rockpointu za 1090,- na hory, budou se hodit na dovolenou i na běžné nošení:). 

 Dostala jsem se do Polska a našla hodně kosmetiky od Ziaji, vybrala jsem si Kakaové mýdlo za 35,- a masku na vlasy za cca 50,-. V drogerií mají neskutečně voňavé sprchové gely a peelingy, vybrala jsem si jahodový peeling, neumíte si ani představit jak neskutečně voní. Měly tam více vůni a příště si musím koupit další a vyšel také na pár korun. Mají tam také hrozně moc jídla, které se u nas bohužel neprodává.. Opět jsem si objednala i něco z Avonu byla tam akce na dvě věci za 78,-. Vybrala jsem si čistící kartáček a gel. Kartáček jsem si už stihla oblíbit. Tohle jsem přímo potřebovala, čištění pleti je daleko lepší a po tomto čistícím gelu se mi hrozně rychle pleť lepší, je podobný jako peeling, který jsem kdysi měla a budu ho zase potřebovat.

Měla jsem možnost si vybrat u segry nějaké nepotřebné barvy, ona je úplný blázen a kupuje vše v akci po více kusech a pak to nepoužívá.. Vybrala jsem si tuto hnědou, ale budu potřebovat ještě tak dvě balení. A plánuji že se cca po více jak dvou letech opět nabarvím. Dochází mi odlakovač, sáhla jsem po tomto z Lidlu a doufám, že dobře poslouží. Sehnala jsem pásky na obličej od Nivey za 120,- a už jsem to dva krát zkoušela poprvé zázrak a po druhé už to nebylo tak dobré. Po čase chci vyzkoušet i nějaké jiné a do zásoby jsem si koupila tužku na obočí od Miss sporty za 29,-.

Komentáře

  1. Šatky jsou boží :3
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Veci z Lidlu mam take velice rada.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Tie laky Rimmel sú krásne, laky tejto znaky mám veľmi rada. A kúpila si si fakt krásne šaty, chválim výber.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky