Nivea čistící pleťové náplasti

Vítám Vás u nového kosmetického článku,
už dlouho jsem chtěla vyzkoušet pleťové náplasti a strašně mě lákaly hlavně kvůli tomu efektu. Nalepíte si pásku a má Vám vytáhnout nečistoty a černé tečky, strašně jsem se těšila až to vyzkouším a chci Vám napsat své dojmy z testování.


Balení obsahuje 6 balení s náplastmi z toho jsou 4x náplasti na nos a 2x 2 náplasti na čelo a bradu. Náplasti jsou obohacené o kyselinu citrónovou. Náplasti přichytí černé tečky a nečistoty a pleť tak hloubkově vyčistí. Díky jemnému materiálu dobře přilnou i na nerovné častí tváře, zvláště na nos. Příjemná citrónová vůně osvěží Vaši pleť. Zanechávají zdravý a krásný vzhled pleti. Použití je jednoduché místo, kde náplast budeme nanášet si navlhčíme vodou a poté náplast na místo nalepíme. Necháme zaschnout 10-15 minut, já nechala i déle. Po uplynutí doby se náplast opatrně odstraní. Na nose to nebolí, ale na čele mě to bolelo.

Náplast na nos je poměrně větší než by bylo třeba, ale to vůbec nevadí. Bohužel jak slibují tak v některých části k pleti moc nepřilne a odstává. Po nanesení na pleť se uvolňuje citrónová vůně, je hodně příjemná a nijak nevtíravá. Po uplynutí doby náplast odstraním a vidím ty nehezké černé tečky, které mi náplast vytáhla. Poprvé vážně odvedla dobrou práci, ale po více použití mi přišla jako by nevytáhla vůbec nic, jen urvala jemné chloupky. Poprvé vážně šlo na nose vidět, že je lepší a šli vidět i dírky po černých tečkách a nos byl jemný a takový vyživený. Bohužel po poslední pasce už to nanesení bylo nějak k ničemu, protože už jakoby nic nedělá.. Na chvíli mi s černými tečkami pomohla, ale stejně druhý den jsem je tam měla opět a zase.

Náplasti na čelo a bradu jsou menší a mají jiný tvar. Ty dokonale přilnou k pleti a také příjemně voní. Bohužel odstranění je už trochu víc bolestné a nepříjemné hlavně na čele. Výsledky jsou horší, protože mi žádné nečistoty ani černé tečky nevytáhnou. Přijdou mi úplně zbytečné a k ničemu. 

Cena těchto náplasti se pohybuje okolo 130- 180,-. Já jsem je sehnala v Tetě v akci za 130,- a nijak mě neuchvátili. Myslela jsem, že když už jsou trochu dražší než třeba od Essence nebo Baley, že budou lepší, ale příště vyzkouším levnější variantu.

Komentáře

  1. ja som mala od Balei oboje, na nos aj na čelo+ bradu a teda oboje naprd...nevytiahlo mi to nič, iba mi to všetky malé chĺpky vytrhalo a bolelo to tak, že mi slzy tiekli :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mi tyhle pásky nikdy nepomohly. Nejvíc mi póry vyčistila slupovací maska od Ryoru. U té je aspoň nějaký efekt.

    Maru Narozeninová GIVEAWAY o kosmetický balíček za 2700 Kč

    OdpovědětVymazat
  3. také sháním dobré náplasti na nos, dost pozitivní recenze jsem četla na náplasti od essence :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já zkoušela takové pásky na černé tečky od Rival de Loop, které se dají sehnat v drogerii Rossmann, 3 kusy, které sedí na nos i čelo a stojí asi 30 korun :-) Mě s tečkami bohužel moc nepomohly, mám je takové malé, ale zkoušel je i přítel, který má černé tečky na nose dost viditelné a jemu ty pásky opravdu pomohly, i když taky samozřejmě ne na 100% :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsi blbě pochopila XD Ty pásky nemáš všechny vyplácat v jeden den... ale další třeba až po čase. Mně to tedy zabírá krásně, opakuji 1-2x do měsíce a stačí to. Samozřejmě se to dělá stále znovu, neb to je správná funkce pleti, že ji ty mazové žlázy zvlhčují

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky