Moje odličovací péče

Vítám Vás u nového článku,
dnešní článek se bude týkat kosmetiky, kterou používám na odličování pleti. Některá mi vyhovuje a některá naopak ne. Určitě se tady ještě někdy takový článek objeví, protože se mi bude kosmetika klasicky pravidelně obměňovat. 


 Hydrofilní odličovací olej s Bergamotem Saloos- určitě tyto oleje na obličej znáte, já jsem si ho hodně oblíbila. Každý večer si nakapám pár kapek na tampónek a přidám vodu. Odličování je rychlé a když jsem moc líná tak nemusím nanášet krém na obličej, protože tento olej tuhle službu splní za něj. Olej je hodně hydratační. Trochu mě štve, že se po odlíčení hodně lesknu a to by olej neměl dělat, protože je určený na mastnou pleť, ale dokážu to vždy překousnout. 4/5 článek
Květinová pleťová voda Lemon Tea Tree Saloos- nejvoňavější voda na obličej. Cítím z ní hodně citron a tea tree. V létě ji používám rovnou na obličej, je to dobré osvěžení, jinak ji nanáším na tampónek a smývám jako odličovací olej. Díky této odličovací vodě mi zmizely jizvičky po akné a začervenalá místa na obličeji. Také se mi už skoro vůbec neobjevuje akné. Bohužel už ji budu mít brzo vypotřebovanou, ale určitě si pořídím další balení. 5/5 článek


 Hydratační pleťová maska s ovocem acai a plody z Amazonie od Avonu- maska má gelovou a hodně lepivou konzistenci. Je průhledná s nádechem do fialova. U masek jsem zvyklá, že vždy jako by zaschnou a ztuhnou, u této masky se neděje nic a je pořád stejná jako při nanášení. Je hodně lepivá a nestahuje pokožku. Při smývání je to velký boj, protože nikdy nejde rychle dolů a musím ji mýt hodně dlouho a pečlivě. S pleti nedělá vůbec nic jen mi přijde, že ji rozjasní a není tak mdlá. Musím pochválit tu neskutečnou sladkou až exotickou vůni ta se mi vážně líbí a určitě bych si z této řady od Planet Spa ještě něco pořídila už jen kvůli té vůni. 3/5
Intenzivní krémový čistící gel s 2% kyselinou salicylovou od Avonu- gel má vážně krémovou konzistenci a je zbarvený do bíla. Nanáším ho na pleť pomocí čistícího kartáčku a pleť masíruji. Po smytí je pleť svěží a to vážně doslova. Cítím, že mám pleť takovou chladivou a zároveň svěží, úplně stejný pocit jsem měla po peelingu ze zelené řady. Gel pleť krásně vyčistí a hodně mi ji zlepšil, dostal mě z nedávného období akné, kdy jsem se ho nemohla zbavit ani pleťovou vodou od Saloosu. Teď mám po pravidelném používání pleť ve výborném stavu a vím, že si gel ještě určitě pořídím, protože se Avonu vážně povedl a stojí pár kaček. 5/5
Maska s jílem s 0,5% kyselinou salicylovou od Avonu- tato maska se naopak vůbec nepovedla. Má tekutou a hutnou konzistenci, zbarvená je do zelena jako obal. Po namazání na pleť ztuhne a začne praskat a drolit se. Také moc nehezky na obličeji pne a jako by ji škrtí. Po smytí mám vždy začervenalou pokožku a nehezky vysušenou. Masku raději moc často nepoužívám, protože vždy ji potřebuji poté hodně hydratovat, aby se dala do pořádku a nikomu ji nedoporučuji. 1/5


Čistící pěna na mastnou a problematickou pleť od Avonu- pěna má klasické dávkování pomocí pumpičky, vážně má konzistenci pěny a je hodně nadýchaná.. Na čištěné mi stačí trochu, nanáším ji buď na čistící houbičku nebo kartáček. Obě varianty mi vyhovují a jsou mnohem lepší než čištění jen pomocí rukou. Pěna obličej vyčistí, ale noc moc dobře, proto vždy ještě poté použijí odličovací vodu. Pěna obličej dobře zmatní, ale nevysouší. 4/5


Tea tree water pleťová voda od Lush- tuto pleťovou vodu jsem už kdysi měla v menším balení a maximálně jsem si jí zamilovala. Vyhovuje mi hlavně v létě, kdy mám hrozně moc mastnou pleť tato voda, mi v tomto boji proti mastné pleti moc pomáhá a vždy krásně pleť zmatní a jako plus to osvěžení. Používám ji vždy rovnou na pokožku obličeje, aby lépe působila a poté ji stáhnu s nečistoty tamponkem. Moc hezky voní, ale je bohužel trochu dražší. Jako plus je to veganská kosmetika a je vyrobena z přírodních produktů. 5/5 článek
Brusinková štola Lush- tahle roládka je vyrobena z mletých mandlí, které tam vážně najdete, z mandarinek, ze sušených brusinek a dalších čerstvých ingrediencí. Používám ji večer, vždy si trochu oddělám a smíchám v dlani s vodou, potom masíruji obličej. Ze začátku jsem z ní byla nadšená a potom mi přišlo jako by nedělala už vůbec nic. Pleť je po smytí taková nijaká a přijde mi, že hodně pne a je jakoby vyšťavená.. Také mi přijde jako by byla bezedná. 2,5/5 článek

Komentáře

  1. Měla jsem Tea Tree s manukou od Saloos, ale tento ne. I spoustu věcí z Avonu, co tu máš, ale na mou problémovou pleť není nic dobré :D. Jsem na tyto výrobky dost náročná a sedne mi tak jeden z deseti :( :D. Co se dá dělat :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tu fialovou masku od Avonu mám taky a kromě vůně mi na ní nevyhovuje nic :-D

    OdpovědětVymazat
  3. První dva produkty od Saloos taky používám a jsem s nimi moc spokojená! :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky