Radosti za duben

Vítám Vás u nového článku,
po měsíci je tady článek o dubnových radostech. Snažila jsem se opět moc neutrácet, ale něco jsem si pořídila a také měla velkou smůlu.. Koupila jsem si legíny, které jsem stihla poprvé co jsem je na sobě měla roztrhnout..:/

 Miluji Dove šampony tentokrát jsem si pořídila na suché vlasy a musím říct, že na něj nedám dopustit. Mám po něm tak krásné vlasy jak po žádném jiném! Pravidelná objednávka z Avonu v akci byl čokoládový peeling, který neskutečně voní jako monte jogurty úplně totožná vůně a přikoupila jsem si další tělový sprej, který krásně sladce voní. Došel mi můj nejoblíbenější deodorant od Rexony tak jsem si musela koupit další a zaujala mě tato zelená verze.

U nakladatelství Host, jsem měla štěstí v soutěži a vyhrála tuto knižní novinku:).

Balerínky nenosím, ale musela jsem si je pořídit ke zkouškám a také koukám po šatech a něčem společenském i když na to vůbec nejsem.. Tyto balerínky jsem koupila v Lidlu za 149,-.

Radost mi dělaly krásné tulipány, kterých jsme měly plnou zahradu a přítel mi udělal radost a koupil novou knížku Zbožňuju Vánoce. Už jsem kdysi četla Zbožňuju Paříž a chtěla jsem si přečíst další díly, ale bohužel v knihovně jsou pořád půjčené..

Komentáře

  1. Balerínky jsou moc pěkné, hlavně ta barvička :).
    Chtěla bych Tě informovat, že jsem se přestěhovala na jiný blog, takže mě najdeš zde: http://es-veronica.blogspot.cz/
    Budu ráda za každou Tvou návštěvu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Balerínky jsou pěkné :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ty balerinky jsou krasne a kniha Plavec vypada zajimave :-)

    OdpovědětVymazat
  4. tento šampon od Dove určitě zkusím :) a červené balerínky jsou cute <3

    OdpovědětVymazat
  5. jůů krásné věci, nejvíce by mě potěšili balerínky a knížka :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  6. balerínky nosím ráda kvůli pohodlí, ale boty s podpatkem mají větší šmrnc
    S věčně rozpůjčovanými knížkami se také stále potýkám. Jenže kdybych kupovala všechno, co chci přečíst, museli bychom pořídit větší byt :-)

    jsikrasna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. tak s tými legínami to bola škoda, ale tie balerínky sú naozaj chutnučké :)
    letná giveaway
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky