Lakování s Rimmel

Vítám Vás u nového kosmetického článku,
omlouvám se za větší neaktivitu, ale bohužel příští pondělí mi začínají závěrečné zkoušky a snažím se alespoň něco naházet do hlavy:D Dnes mám volno, byla jsem u zubaře, kde to bylo nepříjemné, ale mám více času, proto chci sepsat alespoň článek..:)

Dnešní článek se bude týkat dvou laku na nehty od Rimmelu. V drogeriích se nedávno objevila nová kolekce inspirovaná Rita Orou a obsahuje krásné jarní/letní pastelové a dost výrazné barvičky. Já měla štěstí a jeden lak na nehty vyhrála a mohla jej také vyzkoušet. Laky mají moc krásné barevné víčka s květy, které mají barevně zbarvené středy podle barvy laku. Toto se mi vážně moc líbí a zaujme to. Můj odstín 270 Sweet retreat je krásná svěží růžová. Štěteček je jako u všech Rimmel laku stejný, tenký a plochý. Tento typ mi vyhovuje nejlíp a lakování je nejjednodušší. Při lakování je barva laku hodně výrazná a po zaschnutí už nevypadá tak jak před zaschnutím. Vypadá trochu vyblitě a není už tak výrazný. Jako vždy mi vystačí dvě vrstvy. Na mých krátkých nehtech lak vydržel v dobrém stavu 4 dny, poté už se začal mírně odloupávat. 

Druhý lak odstín 203 Lose your lingerie je ze stálé řady 60 seconds, ale můžete zaznamenat, že mají nové provedení. Barvička je světle růžová "staro růžová" a obsahuje malé třpytky. Štěteček je u laku opět stejný. Opět nanáším dvě vrstvy a můžu potvrdit, že strašně rychle schne. Bohužel tento lak se mi začal loupat dříve a to už po 3 dnech co jsem jej měla na nehtech. Bohužel tento lak mě trochu zklamal.


 Objem laků je 8 ml a jejich cena se pohybuje okolo 40-70,-.

Máte rádi laky od Rimmelu? 

Komentáře

  1. Tyhle jsem jeste nezkousela, ale dva laky od teto znacky vlastnim a zdaji se mi super.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Rimmel laky sú moje naj :) iné už ani nepoužívam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Obě barvy se mi moc líbí, pro růžovou na nehtech mám slabost. Co se týče laků Rimmel, tak já je mám docela ráda, vždycky si nějaký koupím, když mne zaujme odstín. Ale mám i jiné oblíbené značky, tak to střídám a nekupuju pořád jen Rimmel.

    Maru Soutěž o Kupkosmetiku Box

    OdpovědětVymazat
  4. krásná barvička!:) Už dlouho po těchto lacích koukám :) Musím si už jít nějakou barvičku pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle kolekce se mi moc líbí. Zatím doma žádný nemám ale mám v plánu si koupit ten v meruňkové barvičce :))

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky