Tajný testovací balíček

Vítám Vás u nového článku,
nedávno se na internetu objevila stránka zachranmojevlasy.cz, kde se dala objednat testovací sada na vlasy. Sada přišla obsahuje šampon a okamžitou péči, došla cca do 10 dnů a já se vrhla na testování. Velké odhalení má přijít zítra 20. dubna.



Sada přišla v bílé papírové krabici. Je krásně vymyšlená a jde zavírat na suchý zip. K sadě mi přišli vytištěné informace o celém testování. Sada obsahovala dvě malé lahvičky a jsou určené pro suché a poškozené vlasy. Na lahvičkách jsou popisy o co se vlastně jedná, použití a na zadní straně najdete složení výrobku. Lahvičky jsou z pevného materiálu a proto z něj šel produkt trochu hůře ven a bylo lepší ho odšroubovat. Vrhneme se na samostatné produkty.
Začala bych 1. Šamponem konzistence je tekutější a barvu má klasickou bílou. Šampon hůře pění, proto jsem musela nanést více než jsem u jiných zvyklá. Bohužel šampon rychle ubývá, proto mi vydržel cca na 2 použití. Vůně je ovocná a připomíná mi léto a také mi vůni strašně připomíná tuto  vlasovou řadu, skoro mi přijde jako by to bylo to samé:D. Vlasy jsou po umytí jemné mají hodně objemu což ja mám i normálně, ale po tomto šamponu mám ještě více a také nesmím zapomenout, že jsou krásně voňavé. Bohužel extrémně rychle se mastí a to se mi vůbec nelíbí.
2. Okamžitá péče má konzistenci hutnější a je zbarvená do oranžova. Voní stejně jako šampon a opět mi přijde stejná jako okamžitá péče z této fotky.. Péči jsem nechala pár minutek působit a poté jsem vlasy opláchla. Byly na dotek ještě jemnější než po šamponu a šly krásně rozčesat. Bohužel nevypadaly nijak v lepším stavu. Možná po více použití, ale já tomu prostě nevěřím.. Nechápu ten dotazník jestli se Vám po tak malé lahvičce hned zlepšily vlasy.. Můžou se zlepšit jedině ostříháním..:D

Sada mě nijak nenadchla a ani neurazila přijde mi jako průměr a nedělá žádné zázraky..
Tipuji, že za tím stojí Garnier a zítra se dozvíme co je to teda zač.

Zkoušeli jste také tuto sadu, co na ni říkáte?

Komentáře

  1. ja som skúsila tiež a vlasy mám po nich hebučké, voňavé a nemastia sa mi rýchlejšie :) len ma mrzí ten tvrdý plast a teda ťažko dostať hlavne ten kondicionér von keď je taký hutnejši :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak nakonec jsem ráda, že jsem se do testování nepřihlašovala,
    četla jsem již několik negativních recenzí a na začátku jsem díky reklamě
    teda čekala od šamponu a péče více ... :/
    také jsem zvědavá, kdo za tím stojí, tipuji Garnier stejně jako ty, nebo možná
    i Syoss, s produkty obou značek jsem nikdy moc spokojená nebyla :(

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky