Spotřebováno

Vítám Vás u dalšího spotřebována,
delší dobu se tu tento článek neobjevil, protože moje měsíční spotřeba je hodně lajdácka..:D Ale dočkali jsme se a je opět tady a tentokrát jsem vypotřebovala 11 kosmetických i trochu mimo mísu výrobků.

♥- za mě nikdy víc
♥♥- dobrý výrobek, který si možná ještě pořídím
♥♥♥- za mě ano, výrobek si určitě ještě koupím
Aussie šampon na suché a poškozené vlasy- měla jsem ho už několikrát a nikdy mě nezklamal. Miluji jeho žvýkačkovou vůni. Je krémové konzistence a strašně dobře pění. Po umytí mám vždy krásně umyté, voňavé a vyživené vlásky. Jako největší plus je, že se mi strašně pomalu mastí vlasy stačí je mýt co 3-4 dny a jsou pořád v dobrém stavu:) ♥♥♥
Pantene balzám pro jemné vlasy- balzám jako každý jiný, strašně hezky sladce voněl jako jeho šamponový kolega, kterého zrovna používám. Byl hodně hutní a vždy mi přišlo, že se úplně rychle vstřebal do vlasů jako by ho vždy snědly:D Vlasy byly po něm jemné, provoněné a šly hlavně dobře rozčesat. ♥♥
Balea balzám pro barvené vlasy s extraktem z pomeranče a moringa- hodně dobře voňavá záležitost a hlavně žádná chemická vůně. Balzám byl bez silikonový a jako vždy musím říct, že nenadchnul ani neurazil. Obyčejný balzám za 25,-. Vlasy mi nezlepšil, ale za to šly dobře rozčesat a stáále voněly. ♥♥

 Lush sprchový gel- vánoční limitka tento sprcháč byla moje závislost ta neskutečná vůně..♥ Dobře pěnil, nevysušoval a hlavně umyl. Jako plus měl v sobě malé třpytky, které mě bavilo pozorovat:D Určitě si ho ještě někdy koupím. ♥♥♥
Avon sprchový gel s brusinkou a skořicí- druhé balení byl neskutečně velký a bezedný. Ke konci se mi ta vůně tak neskutečně protivila. Sprcháč je klasika jako všechny ostatní, ale žádná sláva. ♥♥
Balea sprchový gel se solí z mrtvého moře, broskví a mangem- tento sprchový gel krásně ovocně voněl, cítila jsem z něj hlavně to mango, které jsem si teď všude oblíbila. Umyl, ale kapku vysušoval hlavně ruce.. ♥♥

 Avon tělový sprej s pomerančem a skořicí- Vánoční vůně, která mě přestala hodně rychle bavit.. V létě jsou tyto těl. spreje fajn na osvěžení, ale nijak dlouho je na sobě neucítíte. ♥♥
Avon chladivý krém na nohy s výtažky z papáji- ovocná vůně, konzistence je hodně řídká a taková lepivá, vždy po namazání jsem měla nohy ulepené. Jeho účinky byly nulové, protože ani nechladil..
Alverde tělové máslo s aloe vera a mangem- tohle byla teprve vůně, vždy jsem se na mazání těšila a to se mi ještě nikdy nestávalo. Máslo bylo hutnější a krásně rychle se vstřebávalo. Pokožka byla hezky jemná a hydratovaná. Příště si musím pořídit další. ♥♥♥
 Biosil plus- po 2 měsících jsem si nevšimla žádných změn jak u nehtů tak u pokožky a také u vlasů. Dočetla jsem se, že rozdíl jde vidět až po 2-3 měsících tak jsem zvědavá jestli něco zaznamenám. Už jednou jsem to brala a také nic tak uvidíme příště.
Lidl odličovací tamponky- klasika, nikdy mě nezklamou a jsou za pár kaček. ♥♥♥

Komentáře

  1. Ten balzám na vlasy od Balei mám taky a voní nádherně. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Tělové spreje od Avonu naprosto zbožňuji! :)

    http://esveronica94.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. lush prostě sprcháče umí, snad všechny jsou skvělé a nádherně voní :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky