Saloos odličovací olej

Vítám Vás u dnešního kosmetického článku,
dnešní článek se bude týkat moc milé záležitosti a tou je Saloos odličovací olej s Bergamotem.
Olej je vhodný pro mastnou a smíšenou a mladou pleť. Čistí a napomáhá zklidnit akné. Je vhodný i na voděodolná líčidla. 


Lahvička je opět skleněná s krásným obalem, který opět obsahuje popis a složení výrobku. Dávkování oleje je opět moc nevychytané, protože Vám toho může vytéct víc než zrovna chcete, ale musím říct, že to vždy vychytám a nemám s tím žádný problém. Olej je tekuté a mastnější konzistence, zbarvení do žluta. Používám ho vždy na tamponek, kde nanesu nejprve vodu a poté nakapu pár kapiček oleje. Poté klasicky setřu nečistoty z obličeje a opakuji to až do úplného čista. Pleť je po čištění mastnější, ale není to tak hrozné. Během chvilky se Vám pleť zmatní a nepoznáte, že jste tam nějaký olej vůbec měly.. Pleť krásně květinově a jarně voní, vůně mi připomíná nějaké luční kvítí, hodně příjemná záležitost. Na akné mi tak moc nepomáhá spíše bohužel vůbec a také mě teď v zimě celkem hodně vysušuje, proto nedoporučuji těm co mají suchou pleť. Odličovací olej důkladně odlíčí, ale nemůžu potvrdit jestli dokáže důkladně odlíčit i voděodolná líčidla. Jsem ráda, že jsem vyzkoušela k odličování i něco jiného na co jsem pořád zvyklá a musím říct, že mě baví pleť rozmazlovat kosmetikou od Saloosu a stala se mou oblíbenou. 

V nabídce najdete další odličovací oleje např. s Granátovým jablkem, Meduňkou nebo Růžové dřevo.
Olej obsahuje 50 ml a vydrží Vám na dlouhou dobu, musím říct, že strašně pomalu ubývá:).
Seženete ho v drogeriích Teta nebo v DMku a také na Saloos.cz

Komentáře

  1. Škoda, že na mou suchou pleť by moc dobrý nebyl, ale olej jsem na odličování ještě nezkoušela, většinou dávám přednost micelárkám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se teď odličuji dětským olejem od Saloos :-) Na pleť je super.

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím si to samé, co ty píšeš. :) Ráda svou pleť rozmazluju a tento olej je příjemná změna. Já jsem s tím mým spokojená, protože dobře odlíčí a zatím mi pleť nevysušuje :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  4. to je zvlastne ze vysusuje, to by robit prave nemal :) Mam skusenosti s neutralnym a levandulovym a boli super, urcite kupim znova.

    OdpovědětVymazat
  5. olejíčky Saloos jsou skvělé, jeden jsem před nějakou dobou spotřebovala a tak přemýšlím,
    že zkusím další :)

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsem na odličování Tea Tree olejíček od Saloosu a byla jsem spokojená :). Saloos používám a zkouším moc ráda, ale spíš na vlásky :).

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerajú super, určite vyskúšam :) ladyminimalism.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky