Rimmel Scandaleyes XX-Treme

 Vítám Vás u nového kosmetického článku,
nedávno jsem měla na facebooku štěstí a mohla otestovat tuto novinku, která se k nám teprve dostane. 


Rimmel Scandaleyes XX-Treme řasenka má zajímavý oboustranný kartáček. Při líčení se nejprve použije oblou stranu kartářku, která dodá objem, a poté pokračujeme s plochou stranou kartáčku, která řasy zvýrazní a rozčeše. Oboustranný kartáček Vám umožní zachytit a nalíčit každou řasu od kořínku ke konečku. 

nahoře je kartáček oblý a dole plochý

Řasenka má moc pěkný růžový fosforový obal, který tak dobře foťákem bohužel nejde zachytit. Obsahuje 12 ml a je stejně velká jako klasické řasenky, které už od Rimmelu znáte. Obal mě zaujal hned na první pohled a už jsem se těšila na samotné líčení s onou řasenkou. Kartáček řasenky je vážně oboustranný. Tento typ kartáčku mám nejraději, podobný má moje nejoblíbenější řasenka. Jako první jsem použila oblou stranu a poté plochou. Oblá strana krásně obarvila a dodala řasám objem, plochá strana naopak řasy hoodně prodloužila a rozdělila. Bála jsem se aby jsem neměla řasy slepené a naštěstí se mi tohle nikdy nestalo. Řasenku používám už týden a vždy mi udělala krásně dlouhé řasy, které nikdy nemám, můžete vidět na přiložených fotkách jaké mám řasy před nalíčením:). Řasenka po celý den drží kde má a nijak neopadává a ani řasy neztrácejí svůj objem, toto se mi stávalo u minulé recenze u řasenky od Avonu:(. Po celém dni řasy odlidčuji Nivea dvoufázovým odličovačem a jde krásně dolů. 
Tato řasenka se stala mou oblíbenou a vážně splní co slibuje, určitě ji doporučuji těm co mají krátké a rovné řasy jako mám já.. 


fotka nenalíčených řas a jedna vrstva




















více vrstev

Komentáře

  1. Udelala ti fakt krasne rasy. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné řasy, ale já bych se bála, že mi nesedne kartáček :/. Na ty jsem obzvlášť háklivá, ale třeba by mi sedl :).

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá dobře, řasy máš po ní fakt hezké :) A mimochodem máš krásné oči :)

    OdpovědětVymazat
  4. řasy ti moc pěkně zvýraznila a prodloužila :) určitě musím vyzkoušet, až se k nám dostane! <3

    OdpovědětVymazat
  5. ty maš svoje pekne riasy možeš byt spokojna alepači sa mi ta špirala:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nedávno som si ju kúpila a som s ňou celkom spokojná, objem by síce mohla dodávať väčší, ale aj tak je skvelá, neopadáva.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky