Radosti za březen

Vítám Vás u nového článku,
v minulém článku s radostmi jsem psala, že budu šetřit a nebudu si kupovat vůbec nic, ale opět z toho sešlo a já si něco málo koupila.

 V Lidlu jsem ulovila tuto krásně barevnou bundičku a mikinu na kolo, dále jsem si koupila ještě sportovní kalhoty a triko, ale to nebylo nijak fotogenické:D.

 Milujeme tulipány, tyhle jsem koupila mamce. Dva měsíce je v rehabilitačním centru, proto ji chci dělat radost alespoň takhle..♥

 Nenosím náramky, ale tyhle jsou extra udělané pro mne na míru od známého:).

Přece jen nějaká kosmetická věcička, dochází mi můj balzám na vlasy tak jsem opět sáhla po Baley tentokrát po verzi na suché a poškozené vlasy s mangem a aloe vera, nádherná vůně..

Měla jsem štěstí a vyhrála v giveaway u Little Gem  tyto Dove sprchové gely. Modrou verzi jsem už kdysi měla a nádherně čistě voněl, hlavně mám ráda u Dove sprchových gelu tu krémovou konzistenci, kterou u jiných sprcháču nenajdu.. Okurkový jsem už zkoušela a je to vážně voňavá záležitost, žádná chemická vůně! Děkuji ještě jednou:).

Komentáře

  1. Dove ted taky mam a vune jsou bozske.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle balzam od Balei jsem mela nedavno ale bohuzel mi vubec nevyhovoval, aby vlasy zjemnil a daly se lepe rozcesat, tak jsem ho potrebovala hrozne moc, ale jsem zvedava jak sedi tobe, pokud budes delat recenzi... :-) A sprchace Dove jsem take vyhrala u jedne slecny na blogu, tak se tesim az dojdou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Naozaj nádherné vecičky, najviac som si zamilovala asi tie náramky ♥ naozaj krásne :) A gratulujem k výhre :)

    OdpovědětVymazat
  4. Balea kondicionér zbožňuji a ta bundička je moc pěkná! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky