Saloos tělový peeling

Vítám Vás u nového kosmetického článku,
těšila jsem se až Vám napíši o jednom mém velkém oblíbenci. Konečně na něj přišla řada a je to jeden z Bio peelingu od Saloosu. Nikdy jsem peelingy ve sprše nepoužívala a měla jsem možnost tento čokoládový vyzkoušet na vlastní kůži.

 Harmonizující směs výtažku kakaových bobů, bělostných krystalků mořské soli a svěžího bio kokosového oleje pokožku zjemňuje, zvláčňuje a posycuje vůní čokolády. Obrušováním z ni odstraňuje odumřelé kožní buňky, což přispívá k lepšímu vstřebávání účinných látek z masážní směsi, která ošetřuje i příznaky celulitidy. 

Balení je klasické pudlo se šroubovacím víčkem. Na obalu najdete potřebné informace o peelingu, použití a složení. Po otevření ucítíte tu božskou čokoládovou až kokosovou vůni. Přijde mi, že bohužel cítím více ten kokos.. Peeling obsahuje malinké zrníčka, které mi na obroušení pokožky přijdou akorát.. Pokožku vám nijak nesedřou a nejsou moc hrubé. Masírováním se peeling jemně rozpouští a přijde mi jako by tál a vytvářela se taková mazlavá tekutina:D. Po celou dobu mytí cítím tu nádhernou vůní. Po spláchnutí nastane ten nejlepší pocit. Nikdy jsem po obyčejném sprcháči neměla tak jemnou a hlavně hydratovanou pokožku! Tohle je teprve něco:). Tělo krásně voní, ale trochu jinak než při mytí, jakoby se vůně trochu změnila, opět zase cítím více kokos. Jako bonus můžete zpozorovat třpytky na těle a celkově lesklou pokožku! Přesně tohle jsem ve sprše potřebovala, pořádně si vydrbat a hydratovat pokožku už si brousím zuby na další variantu tentokrát Mohito.


Peeling seženete  ve 4 variantách v drogeriích Teta a DM nebo na BIO okolo 100-150,- Kč.
Na stránkách Saloos se můžete podívat na jejich celou nabídku.


Komentáře

  1. Taky me laka to mojito, i kdyz jsem chtela spise peeling na plet, ale ten Saloos asi nedela, nic jsem nenasla... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já peelingy miluji. Od Saloos jsem měla mojito a byl úžasný, hlavně ta vůně :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna dneska jsem na něj koukala v DM. Mám v plánu si ho koupit až vypotřebuju můj od Yves Rocher :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Dlouho už chci něco od této značky vyzkoušet a myslím, že zrovna tohle by mohl být první produkt po kterém bych mohla sáhnout :)

    OdpovědětVymazat
  5. Saloos miluji, všechny jejich produkty tak nádherně voní :) na peeling se zrovna chystám,
    chtěla bych zkusit ten mojito :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky