Avon SuperShock

Vítám Vás o nového kosmetického článku,
dnešní článek se bude týkat jedné celkem dost známé řasenky od Avonu Supershock, kterou zakoupíte buď v katalogu nebo na www.avon.cz okolo 80-150,-. 
Někdo ji má rád někdo zase ne a já se rozhodla ji také vyzkoušet, protože převažovaly kladné recenze a jak sedla mě si můžete dnes přečíst..


Obal je větší než jsem u řasenek zvyklá, černý s modrým lesklým nápisem. Řasenka má objem 10 ml což je hodně moc.. Řasenka má velký umělohmotný kartáček, tento typ kartáčku mám nejraději, protože mi vždy řasy krásně oddělí a hlavně neslepuje. Když mi řasenka přišla byla jako vždy ještě zabalená ve výrobním obalu takže šlo vidět, že ji nikdo přede mnou nepoužíval.. 
Jak jsem poprvé řasenku otevřela tak jsem jen koukala, jak to že je kartáček suchý? Šlo vidět, že se vůbec do té náplně nedostal... Tak jsem dala do obalu špejli a chtěla se přesvědčit kolik tam teda té náplně je a hele bylo tam sotva na dně! Nevím jestli si Avon dělá ze svým zákazníku srandu nebo co, ale je to hrůza.. Tvrdí, že má obsahovat až 10 ml a ono to sotva obsahuje 1 ml:D Nějak jsem to rozdýchala a řasenku vyzkoušela. V jedné vrstvě nešlo poznat, že jsem něco na řasy vůbec nanesla. Po více vrstvách už to bylo mnohem lepší. Řasenka řasy od sebe krásně oddělila, ale vůbec nedodala objem a už vůbec řasy neprodloužila. Jsem zvyklá, že mi vždy řasenka řasy zachrání a udělá neskutečnou parádu, ale tohle.. Jsou trochu natočené, ale po čase mi opět klesnou do mé nicotné rovné polohy.. Odlíčení je perfektní stačí jen trochu odličovače a jde hned krásně dolů..Čekala jsem od této řasenky teda mnohem víc, že budu z ní úplně vedle, ale na celé čáře mě zklamala..


kartáček vypadá hodně dobře  

Máte zkušenosti s touto řasenkou nebo s jakoukoliv od Avonu?

Komentáře

  1. mne vždy veľmi rýchlo uschla a používala som ju len na rozčesanie polepených mihalníc inou riasenkou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si řasenky z Avonu nekupuju vůbec. Dávám přednost těm v drogerii, protože se můžu podívat jaký mají kartáček na živo a tak :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  3. Používala som ju kedysi dávno, ale vôbec mi nevyhovovala :)

    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
  4. fajin vyzera mala som raz podobnu ale teraz som verna od avonu big darling

    OdpovědětVymazat
  5. Love this!

    Die Fotos sind wirklich schön :)

    adoorablee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky