Avon Hollywood

Vítám Vás u nového kosmetického článku,
dnešní článek se bude týkat limitované edice od Avonu. Myslím, že se tato limitka už bohužel v katalogu nenabízí, ale všimla jsem si, že je pořád v eshopu na stránkách www.avon.cz. Já měla takové štěstí a vyhrála tuto kosmetiku u Viacstylu, ještě jednou moc děkuji. V nabídce měli ještě jeden odstín nude rtěnky a dva laky na nehty.

Pudrová rozjasňující růž  si mě na první pohled získala krásným obalem. Avon má stále v nabídce jen jednobarevné obaly a to černé. Tento je mnohem hezčí. Obal je plastový a obsahuje i zrcátko, které může i dobře posloužit. Zaujal mě i samotný rozjasňovač vlastním odstín Glamorous, je to tmavší odstín, který se pleti přizpůsobí a obsahuje větší třpytky. Bohužel je hodně sypký a dost práší.. Nanáším ho nad tvářenku nad licní kosti a vždy musím nanést více vrstev, protože pigmentace je dost mizerná, jdou jen dost dobře vidět třpytky, které se mi vůbec nelíbí. Cena se pohybuje okolo 150-200 Kč.


Na testování očních linek jsem se moc těšila. Liší se od klasických šikmým zkoseným tvarem, který dokáže vykouzlit jak tenkou tak i dost hrubou linku. Linka vypadá černo černě jako všechny linky. Bohužel při nanesení je dost světlá, proto musím vždy nanést více vrstev, abych docílila požadované barvy. Linky slibují voděodolnost, bohužel tomu tak není.. Vždy se mi rozmazávají a voděodolné rozhodně nejsou. Bohužel nikdy s linkou nedocílím takového tvaru linky jaký chci..  Za tuto linku bych určitě 199,- nedala, protože seženete i levnější a lepší linky. Já zůstávám u mých tekutých od Dermacolu.



Rtěnky jsem vyhrála dvě a nejsou to zrovna barvy, které bych nosila. I přes to jsem se dala do zkoušení. Odstín Hollywood sirep je hodně tmavá červená s menším nádechem růžové, druhý odstín Show Business je dost podobný, ale o kapánek světlejší a více do růžová. Rtěnky mají být matné, ale moc mi to teda nepříjde:D. Pigmentace je dost dobrá, stačí nanést jen jednu vrstvu a už tak je dost výrazná. Rtěnky bohužel hodně zvýrazňují suché a popraskané rty a také zalézají do rýh ve rtech takže je také dost zvýrazňují. Neobsahují žádný shimmer ani nějaké viditelné třpytky.Výdrž rtěnek je průměrná, dost mizí, když třeba jím nebo piji, proto je lepší více krát přes den přetřít. Bohužel se mi rtěnka pořád dostává na zuby, což není moc pěkné.. Rtěnky mě nijak neuchvátili barvami ani výsledkem.

Show business, Hollywood sirep
Na fotkách můžete vidět vlevo více do červena odstín Hollywood sirep a vpravo více do růžová a světlejší Show business.
(umím se dobře tvářit:D:D)

Minulý týden jsem ukončila Giveaway o kosmetiku od Avonu a dnes chci vyhlásit vítěze.

Random vybral číslo 17 a pod tímto číslem byl komentář od Sandry Laskové, výherkyni moc gratuluji a už jsem ji psala email:). 
Ostatní mohu potěšit, že už mám na cestě další výhru do další giveaway a opět to bude něco od Avonu, protože o tuto kosmetiku byl velký zájem a já moc děkuji všem zúčastněným a všem co chodíte na tento blog a přispíváte komentářem!:) Děkuji

Komentáře

  1. Krásná limitka. Třeba se mi ještě poštěstí nějaký kousek sehnat. Nejvíc se mi líbí ty rtěnky, jsou krásně barevné a ani ty obaly nevypadají zle. Nicméně když jsem četla o tom, jak (ne)vydrží, tak nevím nevím.. Jinak ti to moc sluší :-)
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten rozjasnovac jsem zatim moc dobre recenze necetla, zaujaly me hlavne ty rtenky protoze maji nadherne odstiny, no skoda, ze takto zalezaji do vrasek, koukam ze se zrovna rtenky Avonu moc nedari... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle me nelaka.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky