Christmas wishlist

Vítám vás u nového článku,
tak už i já Vám ukáži svůj skromný Vánoční seznam přání. Tento rok nechci nic drahého, jen to co vážně potřebuji, ale určitě by mě neurazil nový mobil, ale ten mi nikdo nenadělí..:D Tak jdeme na to.
Mikiny Nordblanc- jako každý rok chci nové teplé mikiny, už jsem si je objednala a čekají na mě.
Lístek na festival- přeji si dostat nějaký ten lístek na letní festival, třeba zrovna na Štěrkovnu open music, kde bude má oblíbená slovenská kapela BijouTerrier.
Šála- je zimní nutnost chtěla bych nějakou nekruhovou a barevnou.
Roztrhané kalhoty- tento styl kalhot se mi moc líbí, ale ta cena.. 
Košile- v poslední době se mi začaly dost líbit košile a snažím se je nosit čím dál víc.
HF ponožky- tyhle ponožky jsou top a už vím, že je pro mě Ježíšek schovává:D.
Toaletka Adidas, Perničková pěna Avon, Suchý olej na vlasy Dove a Deodorant Rexona- jsou nutností, které se u mě určitě neztratí.
Knížky- už mám vyhlídlou tuto novinku od Lenky Lanczové, miluji její knížky a čtu je pořád a také by mě potěšily knížky od Johna Greena.



Komentáře

  1. pěkný wishlist :) letos jsem se také zamilovala do podobných nekruhových šál,
    zkus se podívat třeba do Gate, kde mají velký výběr za dostupnou cenu :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky