Christmas Tag

Vítám Vás u dalšího Vánočního článku.
Tento rok jsem se také zapojila do vytváření Vánočního tagu a tento rok se mi otázky moc líbí. Poslední dny jen uklízím, přejídám se a hlavně těším na štědrý den, který bude tento rok jiný..:).

1. Jaké je tvoje nejoblíbenější a nejméně oblíbené cukroví?
Miluji linecké a vše s oříškovým krémem a nemám žádný druh, který bych neměla ráda nebo by mi nechutnal, já sním vše:D.
2. Jaké barvy pro tebe reprezentují Vánoce?
Jako každý rok červená a zlatá, tohle je klasika a vždy se jí řídím. Stromeček máme vyzdobený červenýma baňkama a slaměnými doplňky.

3. Vyrábíš perníkovou chaloupku?
Nevyrábím a ani nikdy nezkoušela.

4. Co jíš během Štědrého dne?
Ráno si dám normální snídani a před den se přejídám různýma dobrotama a jako každý rok kašlu na nějaké zlaté prasátko!:D

5. Bez jakého filmu si Vánoce nedovedeš představit?
Každý rok nejraději sleduji Grinche, Pelíšky a S čerty nejsou žerty. Tyto pohádky a film jsou moje každoroční klasika a nesmím je propásnout.

6. Začínáš s dárky včas, nebo je necháváš na poslední chvíli?
Minulý rok mi to nějak nevyšlo tak jsem si řekla, že se to tento rok nesmí znovu stát a tak jsem pomaloučku dopředu nakupovala, ale stejně je sháněla ještě nedávno:D.

7. Jaký dárek, který na tebe kdy čekal pod stromečkem, se ti nejvíce vryl do paměti?
Vždy mě potěší všechny dárky a už nevím co mě za poslední roky potěšilo a vím, že vždy vše a jsem za ně ráda.

8. Co oblékání během Vánoc? Vedou u tebe pyžama, nebo sváteční oblečení?
Přes den si oblékám jen to pohodlné nebudu přece u televize ve svátečním a odpoledne se obleču do něčeho lepšího.

9. Nosíš během Vánoc jiný make-up, než po zbytek roku?
Přes rok se vůbec nemaluji, tak na Vánoce je to změna a já se vždy zkrášlím, abych vypadala trochu lépe.

10. Punč, svařák, grog nebo vaječňák?
Ani jedno já jedu medovinu s mátou mňamii.

11. Kde slavíš Nový rok?
Každý rok jinde, tento rok jsme chtěli na chatu, ale nakonec padl jiná plán:D.

12. Po jakých chuťovkách na Silvestra nejvíc saháš?
Určitě po brambůrkách, chlebíčkách, jednohubkách a jak se poštěstí tak pizze.

13. Dáváš si (a dodržuješ) předsevzetí?
To víte, že dávám, ale nechci se chlubit jak dlouho mi to vydrží ehm..:D


Mějte se krásně a užívejte si předvánoční chvilky.
všechny fotky jsem si vypujčila z google.cz

Komentáře

  1. pěkný TAG :) také každoročně kašlu na nějaké zlaté prase, haha :D

    OdpovědětVymazat
  2. ja tiez jem cely den :) ved o tom su vianoce :)

    Pozyvam na vianocnu giveaway tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky