Christmas gifts

Vítám Vás u nového článku,
konečně jsem našla čas na sepsání nového článku. Poslední dny si jen užívám po procházkách a jezdíme na bazén. Vánoce jako každý rok utekly rychlostí blesku a já Vám přináším každoroční článek, ve kterém Vám ukážu co jsem dostala od Ježíška. Tyto články vyhledávám nejvíce a zajímá mě co jste dostali vy:D. Dnes Vám chci ukázat mé radosti:).
 
 Začnu oblečením, na fotce můžete vidět, že Ježíšek jako každý rok nezapomněl na ponožky a spodní prádlo, které je klasika a to i moje nejoblíbenější Nordblanc mikiny. Také nesmělo chybět toto krásné měkoučké pyžamo s tímto TOP vzorem. Ježíšek také nezapomněl, že miluji všelijaké volné tepláky a jedny mi nadělil.

 Svíčky miluji a aromalampička se hodí. Nejvíce mě potěšilo toto veliké červené prasátko na penízky a stejně velkou radost jsem měla z lístku na festival, který byl v krásném obalu a knížky od mé oblíbené spisovatelky. Jak můžete vidět dostala jsem i náušnice a náhrdelník, musím začít nosit tyto věci, protože k mikině kdo by nosil takové náušnice a řetízky:D 

Jako každý rok jsem dostala spoustu kosmetiky. Nemám ráda šampony od Avonu a koukejte co já dostala ještě 700ml šampon, zkusím mu dát šanci a jestli neuspěje tak poputuje dál.. Tohle Ježíšek nevychytal, ale vše od Avonu já můžu. Také jsem dostala vytoužený suchý olej od Dove a už musím říct, že je skvělý! Jak můžete vidět mám se čím mýt a vonět, ze všeho mám obrovskou radost hlavně z kosmetiky Yves Rocher.

Já Ježíškovi moc děkuju a chci se zeptat co jste dostaly Vy?

Komentáře

  1. Písala som o nich článok na www.notes-personnelles.blogspot.sk :) ten suchý olej aj ja nutne potrebujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné dárky :) byla jsi moc moc hodná :) :D

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné dárečky, musela jsi být asi moc moc hodná. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky