Avéne čistící gel bez mýdla

Přeji Vám krásný páteční večer!
Pro začátek se chci omluvit za větší neaktivitu. Bohužel poslední dny a už i týdny nějak nestíhám. Bohužel mě moc zatěžuje škola a několika hodinové dojíždění a proto už nezbývá čas na internet. Budu se snažit přidávat více článku a o prázdninách obzvlášť, tak se můžete těšit na články s kosmetikou a také i soutěž!

Dnešní článek se bude týkat jednoho super modráče, kterého jsem si moc moc oblíbila:).


Avéne Cleanance čisticí gel bez mýdla, bohatý na Termální vodu Avéne, jemně čistí kůži a napomáhá snižovat zvýšenou produkci mazu díky látce Glyceryl laurát. Gel je vhodný pro mastnou a problematickou pleť. Tento typ pleti zrovna bohužel vlastním a když mi přišel tento gel tak jsem se těšila na jeho testování.
Jako první mě zaujalo to množství 200 ml je pro mne až moc a nevím kdy to spotřebuji:D Obal je průhledný a je fajn, že vidíte kolik Vám ještě zbývá. Gel má odlišné dávkování od jiných lahviček. Na poprvé jsem byla z toho vážně jelen a nevěděla jak se ta lahvička vlastně otevírá..:D. Po chvilce jsem přišla na to, že stačí jen otočit víčkem a dírka se otevře a stačí jen trošku vytlačit ven. 
Jak můžete vidět je modře zbarvený, je tekutější konzistence což mě vyhovuje. Vždy si ho nanáším na odličovací houbičku, na které se hezky napění a poté čistím pleť. Vždy mě zaujme ta příjemná vůně, kterou cítím po odlíčení delší dobu. Po opláchnutí vodou, je pleť krásně jemná na co nejsem u Avoňáckých odličovačů vůbec zvyklá, teprve teď chápu jak dokáže být pleť jemná. Gel hezky vyčistí pleť a po delším používání jde vážně poznat, že se mi pleť méně mastí za co jsem ráda, konečně netrpím lesknoucím obličejem! Bohužel černých teček mě nezbaví nejspíš ani tohle a na akné trpím pořád stejně. 
Musím říct, že na důkladné odlíčení a zbavení nežádoucího lesku je vážně dobrý, na černé tečky a akné mi bohužel nepomohl. 

Článek je psaný pro Blogerky.cz.

Komentáře

  1. Vypadá hezky, s černými tečkami je t boj, na ty nezabírá snad skoro nic :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. poslední dobou hodně trpím na mastnější pleť, tak určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mne nesedel vôbec, štípala ma po ňom pleť a bola som hrozne červená.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky