Zima ve městě se SNOWBITCH.CZ

Vítám Vás u druhého dnešního nového článku,
tento článek bude taková jedna velká zimní výzva s eshopem Snowbitch.cz pro Blogerky.cz. Tato výzva mě moc zaujala a myslím, že je hodně užitečná ve výběru oblečení.

Já jsem si vybrala z témat jedno hodně důležité a to je zima ve městě. Každý si dává každý den záležet na svém outfitu, aby vypadal dobře a hlavně šel s módou že ano. Potkávám denně spoustu lidí a každý má jiný styl a vkus v oblekáni. Někomu se libí to a zase nelíbí ono a je to tak u všech z nás. Já jsem zastánce přesně tohoto stylu, který eshop nabízí. Proto při prohlížení věcí, které nabízí bych si nejraději vše objednala, protože se mi tato street móda hodně zamlouvá. U mě vedou hlavně batohy (nemůžu vystát kabelky) žádná se mi nelíbí a nemohla bych je pořád tahat:D pohodlné street/skate boty, volné džíny, veliké a barevné mikiny a sportovní bundy. Proto mě tato výzva hned oslovila a já si sestavila dva outfity s věcmi, které stránka nabízí:) Zima mě baví a Vás?

Na eshopu najdete dámský, dětský a pánský veliký výběr oblečení. Jak na léto, podzim a také samozřejmě na zimu. Stránky jsou velmi přehledné a rozdělené do skupin podle pohlaví a pak také podle druhů oblečení doplňků apod. Ceny jsou trochu vyšší, ale podle mých zkušeností platíte za kvalitu. Vybírat můžete z více jak 90ti značek. Dopravu neplatíte od 1000,-, dodací lhůta je 3 dny a můžete si vybrat ze dvou dopravců.








Komentáře

  1. Koláž se mi líbí, hezky jsi to sestavila :-)
    Jinak můj styl je přesně opačný - nemohu vystát batohy a mikiny, vlastně mikinu nosím maximálně na zahradu :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky