Tipy na Vánoční dárky

Vítám Vás u dalšího článku, 
v dnešním článku najdete pár tipů na Vánoční dárky pro své blízké. Pokud nevíte jakými dárky své blízké obdarovat tak snad Vám alespoň trochu inspirují mé dvě koláže. Udělala jsem je celkově pro ženy a muže nehledě na věk:). Já začínám pomalu, ale jistě také nakupovat a přemýšlet co komu dám a vytvářím si i svůj Vánoční seznam přání.
1. Kosmetika a parfémy- nikdy nešlápnete vedle voňavým balíčkem plný tělové nebo jiné kosmetiky.
2. Knížky- určitě uděláte radost nejnovějším dílem oblíbené spisovatele nebo nějakou romantikou.
3. Svíčky- za mě určitě doporučuji tyto Yankee candle svíčky, které nejsou cenově nejlevnější, ale za to vážně krásně voní a hlavně vydrží vonět, nebo stačí koupit aromalampičku a malé vosky, které plní stejnou funkci jako svíčka. Pokud chcete levnější verzi voňavé svíčky, tak si zajděte do Ikei, kde jsou všelijaké vůně za pár kaček.
4. Stolní hry- určitě uděláte dotyčnému radost nějakou zábavnou hrou a zabavíte se celá rodina.
5.Diář na rok 2015- hezkým barevným diářem nepohrdne nikdo, já si oblíbila tyto od Albi.
6. Kabelka H&M- každá ženská má ráda buď kabelky nebo tašky a nějaká krasavice se ji bude určitě hodit, hlavní je se strefit do vkusu.
7.Polštářky a deky- v zimě je super se zachumlat do krásné teplé deky a lehnout si na hezky polštářek, nebo ho mít alespoň v pokoji jako dekoraci a tento je obzvlášť příjemný.
8. Oblečení H&M- já nejraději dostávám oblečení a strašně ráda se v něm ukazuji po Vánocích a tento křivák komu by nelíbil že ano:D?
9. Šály a šátky H&M- všelijakých barev a rozměrů udělá radost jak holému krku tak určitě každé ženě, už i já tento rok podlehla šálům a to je nemám ráda:D!
10. Doplňky H&M- naušnice, řetízky nebo náramky je super dárek, který já obdarovávám každý rok sestru:).
11. Pečený čaj- nový letošní hit podzimu a zimy. Už i já ho vyzkoušela a je to vážně něco výborného a jiného než je obyčejný čaj.
12. Lucernička Ikea- skvělý doplněk do pokoje, se svíčkou pokoj hezký rozzáří a hned je lepší nálada a atmosféra.
13. Teplé pyžamo- hlavně aby bylo roztomilé a hřálo:D.

1. Oblečení- nová mikina nebo svetr se každému muži bude určitě hodit:). Super jsou i trička s různýma obrázky a vtipy.
2. Pásek
3. Kosmetika a parfémy
4. Vtipné boxerky
5. Historické a válečné knížky- přítel i táta na tyto knížky jsou, proto vím co každý rok hledat:D.
6. Zajímavý hrnek na kafe
7. Peněženka
8. Holící strojek
9. Hodinky
Pro mladší může být také hezký dárek počítačová hra, DVD s oblíbeným filmem nebo nějaké sladkosti vždy záleží na co dotyčná je:D.

Už nakupujete dárky, víte čím obdarujete sví blízké?

Komentáře

  1. super tipy :) zatím jen vybírám, čím obdaruji ostatní, mám v plánu hlavně parfém, knížky,
    náhrdelník a CD :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám vždy hrozný problém pro přítele, není na žádný blbosti a co nemá, tak si koupí. V poslední době jsem ráda, když si sám vyloženě řekne, co chce, lepší než kupovat něco, co nevyužije. Ale třeba tričko ode mě dostávý vždy.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. svíčky z ikea neeee. ty voní jen nezapálený - teda aspoň mě - jinak necítím nic

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky