Spotřebováno

Vítám Vás u dalšího kosmetického článku!
Dnešní článek se bude zase po delší době týkat mé spotřebované kosmetiky. Začala jsem udělovat kosmetice srdíčka, za to jak dobře mi sloužily a jak jsem s nimi byla spokojená.
♥- za mě nikdy víc
♥♥- dobrý výrobek, který si možná ještě pořídím
♥♥♥- nadprůměrný výrobek, který mi vyhovoval
♥♥♥♥- za mě ano, výrobek si určitě ještě koupím

 Nivea oční odličovač- bohužel jsem jej musela přelít do jiné lahvičky, proto tuto vyhazuji. S odličovačem jsem moc spokojená, je dvoufázový což mi vyhovuje, je více mastný a tím pádem ještě lépe odličuje. Odlíčí mi veškerý make-up bez problému.♥♥♥

Avon roll-on proti akné- používala jsem jej na akné a vždy mi zmizelo rychleji jako bez něj bohužel ke konci mě na pleti štípal a už nefungoval jako měl. ♥♥


 Avon posilující ochranný kondicionér pro všechny typy vlasů- taková chemická bomba, vůně je až moc silná, na vlasech vydrží až do dalšího mytí. S vlasy nic nedělal jen, je dokázal uhladit a trochu zjemnit, za mě příště NE. Celkově už s vlasovou péči od Avonu končím.
Pantene vyživující sprej na vlasy- používala jsem ho vždy po umytí na konečky a vždy mi je krásně provoněl a oživil. Bohužel zázraky nedokázal, ale jako pomocník proti suchým vlasům dobrý průměr.♥♥♥


 She oční stíny- stíny jsem pořád dokola schovávala, že se třeba ještě někdy budou hodit, kdysi jsem je používala jako linky a sloužily dobře. Neprášily a vydržely dlouho i bez báze. Bohužel už jsou nejspíš staré, proto letí pryč. ♥♥
Balea melounový balzám na rty- mám ho už strašně dlouho a nebyla jsem schopná ho dopotřebovat, vypršela mu expedice a proto také letí. V zimě sloužil dobře, moc moc mi voněl ale nikdy mě nezachránil proti popraskaným a suchým rtům. Obyčejný balzám, který sice dobře voní, ale nic nedovede.♥♥
Miss sporty korektor- kdysi jsem ho používala často, když jsem se pořád malovala. Sloužil dobře na zakrytí pupínku nebo začervenalých míst na pleti. Bohužel byl moc výrazný, proto bylo důležité ho dobře rozetřít, za mě už, ale NE.


 Avon pleťový krém s granátovým jablkem- krém je vhodný pro normální až smíšenou pleť. Obyčejný krém za pár korun, který příjemně voní. Bohužel se pomalu vstřebává, ale pleť nepne a hydratuje, byla jsem s nim spokojená.♥♥
Palmolive aloe vera sprchový gel- stál kolem 25,-, příjemně voněl, hodně hodně pěnil, pokožku hydratoval a nijak nevysušoval. Pro mne nej nej sprcháč za pár kaček.♥♥♥♥


Lush koupelová pěna The Comforter-  takhle vypadala božsky vonící rybízová pěna, která obarvila vodu na růžovou, vykouzlila tunu pěny a provoněla celou koupelnu+celé mé tělo. Vydrželo mi na xx použití, protože je výhoda dělení. Ve sbírce mám ještě modrou, kterou jsem ještě nestihla použít, ale věřím, že bude také top. ♥♥♥
Calypso odličovací houbičky- používají se na odlíčení make-upu, správně vystačí na 2 až 3 použití, já byla šetřivá vždy si ji pořádně vymyla a vydržela mi na nespočet odlíčení. Hezky pleť s gelem odličila a vydrhla, houbičky stojí dvacku a stojí za to.♥♥♥♥

Komentáře

  1. ten palmolive maš hybu sprchovy gel aloe vera ty tam maš mata ale nevadi inak tiež som snim bola dost spokojna hned som si kupila aj druhy:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, ty máš tolik spotřebovaných výrobků z Avonu? To koukám, já teda taky mám ještě několik výrobků této značky, které jsem kdysi dostala, ale nějak se do spotřebovávání nemám.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky