Phone random October

Vítám Vás u dalšího random článku:)
Fotek je tento měsíc celkem dost, říjen byl hezký měsíc. Ze začátku bylo horší počasí ke konci se to o dost zlepšilo, měli jsme prázdniny, které jsem si užila a poslední říjnový den byl ten nejlepší. V Ostravě byl Armin Van Buuren, pro mne nejlepší zážitek a neumím popsat jak to bylo neskutečné..♥ 
Taková ta každodenní praxe vyráběli jsme na dušičky, mlsala jsem vynikající milky♥
Sledovala jsem mou oblíbenou Lou a s mým velkým miláčkem jsme se váleli:D
  
Jako každý rok přichází svíčková a vosková sezona, pálím o sto šest a v Ikei jsem koupila další tři do zásoby:) Opět mlsáme, tyto tyčinky jsou moc moc nakažlivé a dobré mňam♥
Navštívila jsem Ikeu a obdivovala jejich hezké vánoční inspirace a zároveň dekorace, taky se tak těšíte na Vánoce?:)
Příprava na Armina, lístky jsem měla od února a oni tři dny předem oznámili zrušení akce WTF? Vůbec jsem nechápala, ale nakonec se akce konala a i když to nebylo Intense tak to bylo neskutečné♥♥♥
V říjnu bylo tak krásně, že jsem často chodila s přítelem na procházky, doufám že listopad bude taky takový:).
 
Často jsem si prohlížela katalogy od Avonu, zatím se držím a neobjednávám zbytečnosti, čtu knížky od mé oblíbené Lenky Lanczové a po večer si užívám ve vaně s pěnou:).




Komentáře

  1. mnam oreo milka :)

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o balicek BIODERMA, stylove hodinky a 50€ voucher, tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky