New in

Vítám Vás u nového článku!
Dnešní článek se bude týkat radostí z posledních dnů až týdnu, snažím se nekupovat blbosti a hodně šetřit a musím říct, že se mi to daří a kupuji jen to nutné!
Nějaká ta kosmetika nesmí chybět, má poslední objednávka z Avonu obsahovala depilační krém o kterém jste si mohli přečíst v objevech a přešlapech, krém na nohy, toaletní voda další objev voní příjemně a vydrží strašně dlouho a sprej na nohy, který krásně voní. Koupila jsem si Svět ženy, kde byl dárek mini krém na nedokonalosti od Yves Rocher, který nestojí za nic..:/

Položka z wishlistu škrtnuta. Potřebovala jsem nutně nějakou kvalitní nepromokavou bundu. Byla jsem spokojená s zimní od Envy a proto jsem si vyprala i jarní/podzimní. Zatím jsem s bundou spokojená.


V Bonprixu byla akce na kalhoty, neváhala jsem a dvoje si objednala jedny mě vyšli na 250,-. Z kalhot jsem nadšena, líbí se mi hlavně ty světlé. S kvalitou jsem nadmíru spokojená a určitě si v Bonprixu objednám i jiné.

Navštívila jsem Ikeu, jako vždy jsem nemohla odejít s prázdnou a odnesla si tyto oblíbené voňavé svíčky. Došel mi balzám na vlasy a tento krát jsem sáhla po tomto od Pantene, z této řady jsem už měla sprej a nebyl špatný, tak uvidím jak zaboduje tento kousek. V C&A jsem ulovila ve slevách tyto červeno/růžové kalhoty a jsem spokojená!:)





Komentáře

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky