Rexona Maximum Protection

Vítám Vás u dalšího kosmetického článku!
Dnešní článek se bude týkat tohoto nového vylepšeného deodorantu od Rexony a jak jsem s nim spokojená?:)

Antiperspirační krém deodorant s obsahem inovativní technologie TRIsolid ,která reaguje na tělo a obsahuje tři důležité složky:
  • dosud nejúčinnější ochranu proti pocení od Rexony
  • technologii s mikrokapslemi bojující proti nepříjemnému zápachu
  • složku pro hydrataci pokožky

Měla jsem možnost otestovat tento inovovaný deodorant od každému známe značky Rexona.  Tímto moc děkuji společnosti Rexona za zaslání k recenzi. Deodorant má klasický plastový obal, na dolní straně se nachází kolečko, které posouvá náplň a v horní části se deodorant dostává ven pomocí dírek. Poprvé jsem měla problém ho vytlačit, ale pak už to šlo bez problému;). Deodorant má tuhou konzistenci, která se dobře v podpaží roztírá a vstřebává se do pokožky. Voní velmi silně po květinách. Vůně je tak silná, že ji cítíte celý den po nanesení. Bohužel než se dobře vstřebá tak nehezky barví oblečení, které jde v pohodě vybrat. Kdysi jsem měla myslím, že od Dove tuhý deodorant, který mi zničil trička a nešly vyprat:// U tohoto deodorantu to naštěstí nehrozí. Pokožku trochu vysouší, ale já ji vždy hydratují a nevytváří podráždění ani jiné vedlejší nedostatky. Dostáváme se k účinkům, nečekala jsem od tohoto deodorantu žádné zázraky. Byla jsem zvyklá používat deodoranty ve spreji jako Dove a Garnier. Spreje mě před pocením neochránily tak dobře jako tento deodorant. Potím se až moc, skoro pořád i když nic nedělám, a spreje mi nikdy nepomůžou. Tento deodorant byl milým překvapením, protože jsem vážně zaznamenala velkou změnu, nepotím se tak moc jako předtím a jsem naprosto chráněná před nepříjemným zapácháním po potu. Musím říct, že se tento deodorant vážně povedl a splňuje vše co slibuje v popisu a za mě palec nahoru a stal se mou stálicí!

Máte zkušenosti s touto značkou?

Komentáře

  1. Už dlouho o něm uvažuju, takže si ho asi koupím :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně je moc moc dobrý, jsem moc spokojená deodoranty ve spreji jsou oproti tomuto nic!:D

      Vymazat
  2. ten bych mohla zkusit, vypadá fakt dobře :)
    pěkná recenze :*

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem ji měla na testování a byla jsem moc spokojená a žádné zápory jsem nenašla, hlavně fakt skvěle ochraňovala před pocením :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky