Objevy a přešlapy

Vítám Vás u nového kosmetického článku!
Dnešní článek se bude týkat objevů a přešlapů za poslední dobu...:) Tento typ článku mám na ostatních blozích moc ráda, proto jej budu psát také častěji:)
Balea depilační pásky na obličej- balení obsahuje 20 pásků s voskem a čtyři ubrousky na odlíčeni zbytku vosku po depilaci. Pásky jsou moc velké, proto jsem si je stříhala podle potřeby. Nikdy jsem je nepouživala, tak jsem je teda s nadšení vyzkoušela. A efekt vytrhaných chloupků nikde! Nikdy mi to nevytrhlo ani jeden blbý chlup! Za to jsem měla děsně ulepenou pleť od toho hrozného vosku. Naštěstí mi pomohly ubrousky, jsou hodně mastné a jedině ony mi tenhle "hnus" z obličeje dostaly pryč! Pásky jsem zakoupila za nějakých 110,- a za mě už nikdy víc, pásky nesplnily to co slibují! Toto je pro mne velký přešlap!

Avon depilační krém na obličej- četla jsem na internetu nekladné recenze, ale i přes to jsem krém chtěla vyzkoušet na vlastní kůži. Voní příjemně nevtíravě a je bílé husté konzistence. Vždy nanesu vrstvu na knírek a nechám 2 minuty působit a poté krém mokrou houbičkou smyji. Tenhle malý zázrak vážně funguje!!! Vždy setřu všechny chloupky a pleť je krásně hebká bez jediného nežádoucího chloupku!! Krém jsem objednávala za 69,- z katalogu a musím si jich objednat ještě několik než mi ho stihnout stáhnout z prodeje. Toto je pro mne velký objev!
Laky na nehty Avon- v katalogu jsem objevila tyto dva laky v akci za 39,- první odstín je nude barvička Barely there a druhá krásně svěží korálová barva Coral reef. Laky mají štěteček s tenkými dlouhými štětinami, lakuje se mi s ním bez problému, akorát jdou trochu vidět přechody, když jsem nanášela barvu na nehty. Lak je dost tekutý a ubývá pomalu. Schne do lesku a vydrží na nehtech neodrbaný až 5-6 dní. Výdrž je vážně neskutečná za tak nízkou cenu. Kdysi jsem už psala o jedné mint barvičce, kterou mám také od avonu a dělal stejnou dlouhou službu jako tyto dva miláčci. Doporučuji Vám laky vyzkoušet, vážně vydrží strašně dlouho a to nenanáším povrchový průhledný lak:)


Komentáře

  1. Na ty laky slyším hodně chvály, takže se na ně asi podívám ! :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. také jsem měla depilační pásky, jen od jiné značky nejspíš, a taky propadák! :/
    pěkný článek, objevy a přešlapy mě baví :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já moc nefandím ani Avonu, ani Balee, takže mne žádný z výrobků moc nezaujal. Ale tento styl článků mě baví, těším se na další :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Laky jsou krásné, ty pásky si kupovala ségra a taky jí byly k ničemu.

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  5. Pásky Balea mám také vyzkoušeny. Trhala jsem si s ními chloupky nad horním rtem. Je pravda, že je mám dost jemné, takže s trháním nebyl problém. Ale musela jsem ještě dotrhávat pinzetou. Nicméně teď mám nějaké úplně jiné, a ty už stojí za to! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Mám doma dva laky na nehty od Avonu a jsem velice spokojená. Korálová barvička vypadá super!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Laky od Avonu mi vždycky taky vydržely strašně dlouho :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky