AUTUMN WISHLIST

Vítám Vás u nového článku!
Dnešní článek se bude týkat mého podzimního seznamu přání, který jsem si sestavila. V září to s nákupama nebylo nijak slavné. Šetřila jsem si peníze na nové oblečení a i nějakou tu kosmetiku. Nějak mě přestalo bavit chodit po drogeriích i obchodech s oblečením. Poslední dobou už se vůbec nelíčím a k čemu mi bude nový make-up, když ho použiji jednou za půl roku:D? Nechápu jak jsem se kdysi každé ráno musela nalíčit a mít na pleti xx kosmetiky.. Zpět k wishlistu, moc si toho pořídit nepotřebuji, snažím se kupovat jen to co vážně využiji a potřebuji to. Z kosmetiky tady mám jen jednu věc a zbytek je oblečení:)
Čepice Horsefeathers- k minulým Vánocům jsem dostala také od HF barevnou čepici a jsem s ní maximálně spokojená, proto si chci pořídit ještě jednu, ale třeba jen jednobarevnou jako je tato:)
Jarní/podzimní bunda Envy- zimní bundu mám stejné značky a jsem s ní spokojená a nechci za bundu dávat 2 500,- proto bych se spokojila s touto za polovic:) Nechci žádnou barevnou jen obyč. sportovní černou. splněno
Olejíček na vlasy Dove- tato novinka mě hodně zaujala a ráda si ji pořídím. 
Kalhoty H&M- potřebuji nutně nové kalhoty a ráda bych sehnala konečně černé, které mi sednou tak snad je i seženu:).
Kruhová šála- šály nejsem zvyklá nosit, ve skříni jich pár mám, tento podzim(zimu se budu snažit je nosit čím dál víc a nějakou novou si také pořídím!
Mikina Nordblanc- od této značky už mám tři mikiny a všechny moc dobře slouží hlavně v tomto chladném počasí, určitě uvítám nějakou další:)

Jaký je Váš podzimní wishlist?

Komentáře

  1. Hezké věcičky, ten Dove se mi líbí moc,na ten budu muset mrknout :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. s tím nekupováním to máme stejné..už vubec nechodím tak často do drogerek a do shopů s oblečením :D

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky