Hair routine

Vitám Vás u nového kosmetického článku!
Dnešní článek bude o mých vlasových stálicích a zároveň o mé oblíbené vlasové péči za poslední dobu. Moc často vlasové produkty neměním, protože mi trvá něco vypotřebovat:D Podobné články se tady budou objevovat častěji, vždy jak se mi má stálice obmění:)
Já jsem vlastníkem hustých, dlouhých a rychle se mastících vlasů. Bojuji s tím statečně a začínám se dostávat zase do normálu:) Díky oblíbenému Aussie šamponu, který jsem ted' na chvíli změnila za tento Dove šampon a kondicionér 2v1. Už kdysi jsem měla tmavě modrý Dove šampon a byla jsem z něj unešená. Tento je stejně dobrý jako minuly. Hezky vlasy umyje, dodá jim objem a zároveň je i uhladí. Příjemně je provoní na celou dobu do dalšího umytí, za tu vůni bych zabíjela, je vážně moc moc příjemná a já ji miluji.
 Po umytí vlasů přichází na řadu kondicionér. Zkusila jsem si objednat tento od Avonu, který má vlasy posílit a zlepšit jejich kvalitu. Vím, že šampon obsahuje i kondicionér, ale já rada použiji i samostatný. Tento zajímavě voní, někomu to může vadit, vůně je vážně moc vtíravá. Konzistence je tekutější než jsem u kondicionéru zvyklá. Kondicionér nanáším na konečky a vždy mi je jako by oživí a vypadají hned lépe. 
Prostě obyčejný kondicionér za minimální cenu. A jako poslední produkt vždy používám buď olejíček, který zrovna nemám a nebo tyto spreje od Avonu s keratinem. Vždy dodají poslední péči mých žádostivým vlasům. Provoní je, uhladí a pomůže v celkové kvalitě. Pomáhá hlavně na suché vlasy, které oživí. Sprej mě mile překvapil a jako olejíčky se stal mou stálicí:)

Používám toho málo, ale pro mé vlasy je tato péče dostačující. Vlasy se nefénuji, nežehlím ani nekulmuji, proto je nemám tak zničené jako kdysi a nemusím používat přípravky na ochranu. 
Jaké jsou vaše oblíbené vlasové výrobky?

Komentáře

  1. sprej na vlasy od Avonu chci už dlouho zkusit, snad mi bude taky vyhovovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež sa mi pomerne rýchlo mastia vlasy a preto mi väčšinou silikónové šampóny nevyhovujú, ale Dove sú akosi výnimkou, skúšala som klasický modrý a bol naozaj skvelý, teraz mám zelený proti lupinám a tiež je super. Nemastia sa mi po nich vlasy a príjemne voňajú, takže som spokojná. Inak používam tiež vždy pred šampónom na vlasy kondicionér, otočila som poradie a vlasy sa mi mastia rovnako, takto mi to aj viac vyhovuje. Po umytí sa snažím vlasy ešte vyživiť maskou na vlasy a následne používam nejaký olej hlavne na končeky vlasov, momentálne som si obľúbila v tomto smere olej od Balei, pretože krásne vonia po vanilke.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám vlasy od přírody kudrnaté, takže suché a potřebují hodně hydratace :) Používám tedy hodně masky, olejíčky, bezoplachové balzámy a tak .)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky