Falešná "spolupráce"

Vítám Vás u dnešního nového článku!
Dnešní článek nebude nijak veselý, chtěla bych Vám napsat o jedné ne moc veselé spolupráci s jednou pro někoho neznámou stránkou..

Před více jak měsícem mi na email prišla nabídka na spolupráci se stránkou kamisa.cz. Pán mi psal jak rozjíždí tento eshop a přitom už byl na světě nějaký ten pátek.. Nabízel mi, že si můžu vybrat tři košile a jednu mi s radosti pošlou. Košile byla určená pro přítele, já přece pánské košile nosit nebudu. Naslibovali hory doly a začala dělat mrtvého brouka. Po nějakém čase se pá teda konečně ozval jak byl pár týdnu na dovolené? Ale přitom to nebylo nikde uvedeno:D A že si teda mám s radosti nějakou košili opět vybrat a že ji teda dojde a já teda na to kývla, ale nedočkala jsem se už žádného emailu ani samotné košile:D Nečekaně, kdo by také čekal takhle předraženou košili, kterou seženu na internetu za polovic, že mi ji pošlou zdarma na vyzkoušení že jo?:D 
Na stránkách mají tolik lákadel, poštovné zdarma, rychlé dodání soutěž, ale recenze od kupujících nejsou nijak veselé. Čím to asi bude? :D Když si ze svých zákazníku dělají s prominutím prdel..Ale mohli se alespoň omluvit, že to nepošlou nebo tak něco, ale vůbec nic.. Mě to přijde prostě k smíchu, neměli mi vůbec psát.

Setkaly jste se někdy s něčím takovým také? :D

Komentáře

  1. zatím jsem se s ničím podobným nesetkala, spíš většinou s moc milými lidmi, co spolupráce domlouvají pro svou firmu / značku ... o tomto eshopu jsem nedávno na nějakém blogu četla, takže jsem dost překvapená, jak se falešně snaží propagovat ....

    OdpovědětVymazat
  2. Nesetkala jsem se, ale vždy, když nakupuji na internetu (tom českém, podvodnickém), tak si společnost/obchod najdu nejprve v obchodním nebo živnostenském rejstříku, kde mám uvedeno, jestli je firma především opravdu existuje, jestli náhodou není v likvidaci a taky hlavně údaje o zástupci :-) Poslední dobou hlavně nakupují na ebay, kde jsem teďka objednávala jednoduché hodinky na sport za 71.-, které v Česku byly za akčních, "bezkonkurenčních" 299.- - přesně ty samé :-D

    Hlavně, že jsi nikam neposlala peníze.. :-)

    Hezký víkend,
    Skills of Art
    http://skills-of-art.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. taky se mi ještě nikdy nic podobného nestalo, je to docela překvapující a moc nechápu, co z toho tak ta stránka má, protože že by jim to přivedlo nějaké klienty po podobných článcích jako jen tvůj se asi říct nedá... Smůla.
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je hodně špatná reklama pro ně. Nechápu, že si tohle můžou dovolit. Být normálním zákazníkem a zaplatit za něco, co mi třeba nakonec ani nepřijde, tak jsem naštvaná. Dobře, že si tímto článkem varovala. Stávám se pravidelným čtenářem, pokud by ses chtěla stát mým, budu ráda :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky