Face routine

Vítám Vás u nového kosmetického článku!
Dnešní článek se bude týkat mé oblíbené pleťové péče. Jednou už tady takový článek byl, ale produkty jsem změnila a chtěla bych Vám o nich napsat pár slov:)
Hodně jsem si oblíbila produkty na pleť od Aovnu, vyhovují mi cenově i výsledky. Má pleť je v létě mastící s občasným akné a je těžké proti tomu bojovat. V zimě je zase naopak suchá a je problém najít vhodný hydratující krém na zimu, ale já používám klasickou Niveu, která je dost mastná a hezky mi pleť vždy spraví.
Ráno používám Tónovací a hydratační denní krém od Avonu. Obsahuje mikro částečky, které se při mazání rozpouštějí. Krém je hutný a roztírá se trochu hůř. Vstřebává se velmi rychle a pleť hezky rozjasní a zmatní. Tento krém mi vyhovuje a zatím ho měnit nechci:). Na akné používám z lékárny tento Sudocrem, který je na akné přímo stvořený. Nanáším ho více krát za den a pupínek rychleji zmizí a nebo se vůbec neukáže, když ho stihnu odchytit:D Vážně super věcička, která bez problému pomáhá na akné, vážně doporučuji!
 Vždy večer používám Matující noční gel také od Avonu. Konzistence je vážně gelová a roztírá se velmi dobře na rozdíl od denního krému. Pleť hezky zmatní, ale nevysuší. Pleť je matná i na druhý den po použití a možná, že se mastí i méně než dříve. Voní moc příjemně a voní i příteli a to se musí co říct:D 
Na konec používám vždy Oční gel také překvapivě od Avonu:D Je tekutější než jsem čekala, roztírá se dobře a vždy stačí jen kapka a vystačí na celé oko. Voní nevýrazně, nejde skoro vůbec cítit. Oči možná trochu projasní a rozzáří, ale jinak nedělá žádné zázraky. Obyčejný oční krém za pár kaček.
denní krém/noční gel

Na večer používám občas i tyto dva balzámy na rty. O Avoňáckém jste už tady mohly číst několikrát. Obyčejný balzám, který nenadchne ani neurazí. A hodně oblíbený Bione konopný, který jsem si také oblíbila. Hlavně kvůli té příjemné vůni a konzistenci. Která se jako by na rtech při nanášení rozpouští a rty krásně zjemní a dostane rychle pryč z maléru, když Vám popraskají rty nebo když je maté moc moc suché. Je to top balzám a nedám ho už z ruky:)!

Komentáře

  1. moc pěkný článek :) mám to úplně stejně, v létě mastnou plet a více akné, v zimě naopak
    suchá a skoro žádný pupínek ... ten konopný balzám určitě zkusím! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten konopný balzám mám taky, ze začátku mi vyhovoval, teď už moc ne, ale občas se s ním taky máznu :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  3. konopné výrobky se mi zatím vždycky osvěčily

    OdpovědětVymazat
  4. moc pekny clanek ja pouzivam na plet hlavne znacku Bioderma :P

    OdpovědětVymazat
  5. ja som raz skúšala ten krém na tvár z avonu na ruke, keď boli u nás promotérky a síce bola chvílku ruka rozjasnená, no po 10 minútach bola ako predtým:/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky