Delight

Vítám Vás u nového článku :)
Dnešní článek bude plný malých i velkých radostí, které mi udělali poslední dobou velikou radost. Snad se Vám článek bude líbit a napíšete mi co Vám udělalo také radost:)

Oslavila jsem osmnácté narozeniny a dostala tuto krásnou kytku se sladkou bonboniérou♥.

V Horsefeathers byly 50% slevy a s přítelem jsme to nemohly nevyužít. Tričko necelé 300,- ponožky za 45,-. Rozhodla jsem se fotit novinky i od přítele třeba Vás to zajímá. Tričko také necelé 300,- kraťasy 500,-. Slevy tam byly teda vážně krásné a vybral by si tam každý milovník tohoto stylu. 

 Dárečky z narozenin žiletka a gel na holení se vždycky hodí, Avon kosmetiku jsem si vybírala sama a přítel mi ji dal k narozeninám. Svíčku jsem dostala od mamky přítele, vždy mě potěší nějakou svíčkou. K Vánocům mi nadělila aroma lampičku:) Mini kaktus jsem dostala od sestry, jé vážně roztomilý a malinký.


Byla jsem se kouknout po obchodech, všude plno slev, ale bylo vše už probrané a ty "kusy hader" co tam zbyly za minimální cenu za to vůbec nestojí.. Vůbec nic mě nezaujalo, teď jsem si oblíbila spíše nákupy přes internet. Ale i tak jsem potřebovala zajít do DM, kde jsem si koupila odličovač očí od Nivey 99,-, v prodejně jsem si nevšimla, že má vadné víčko a doma zjistila, že teče... To jsem si ho chtěla vzít na fesťák.. Byla jsem naštvaná, tak jsem si jej přelila jinam:D Dejte si na vše pozor vše není tak dobré jak vypadá:/ Dále jsem si koupila odličovací ubrousky, menší balení na fesťák 22,-. V skateshopu jsem našla tu mou vysněnou menší tašku přes rameno 699,-. Můžu si vyškrtnout z wishlistu:) Hezky posloužila na Máchači:) Také jsem navštívila IKEU, kde jsem měla vyhlídlé nějaké věci, které tam stejně nebyly:/ Jako vždy jsem si, ale něco odvezla a to tento krát tyto voňavé svíčky 25,-:)

Jak jsem psala v obchodech se mi nic nelíbilo, ale i přes to se mi doma nějako nové věci našli. Mikina Horsefeathers z akce 1+1 takže jsem ji měla zdarma:) Spodní pruhované tričko 99,- Lidl, červené pruhované 149,- Bonprix a vrchní FUCK FASHION Z NY 149,-. 


Přišla mi objednávka z Avonu, udělala jsem si radost novou jablkovou sadou, která obsahuje tělový sprej, tělové mléko a sprchový gel 129,-. Další radosti jsou spreje jeden na tělo a druhý na vlasy 69,-. Další slast pro mé nožičky, božsky vonící krém po višních spolu s prvním sprejem za 78,-. 

Poslední radosti jsou tyto tři. Konečně jsem sehnala v drogerii TETA nejlepší balzám na rty od Bione 45,- vážně doporučuji. Ikdyž to nemá s konopím nic společného:D Nejhezčí lak na nehty v nude barvičce za 39,- vážně super kup, ještě čekám na jeden, který je vyprodaný a čeká na doplnění:) A jako poslední radůstku tady mám toaletní vodu, která krásně voní 149,- :).


Komentáře

  1. super fotky :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelé veci, také darčeky by teda potešili asi každého! :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  3. všechno nejlepší k osmnáctinám! :) a pěkné dárečky :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je radostí :). Dodatečně přeji všechno nejlepší :)!

    OdpovědětVymazat
  5. všetko najlepšie!! :)) a darčeky sú naozaj skvelé ... určite ti urobili radosť :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky