Paletka očních stínů Avon

Vítám Vás u nového kosmetického článku :)
Dnes se článek bude týkat ne moc známé paletky očních stínů, s kterou nejsem až tak spokojená a nebo vůbec?
Paletka má klasický jednoduchý černý obal s názvem značky. Tyto obaly se mi moc líbí a nic proti nic nemám, prostě klasika. Obal je z plastu a jde vidět, že to není nijak velká kvalita. Stačí, aby spadl a může se zničit. Paletka obsahuje 6 stínů a celkem 8g. Paletka obsahovala nehezky štěteček, který se někde ztratil a jsem za to i ráda:D A má v sobě i větší zrcátko.

Najdeme tady odstín bílé, světlé růžové, fialové, šedé, tmavě fialové a tmavě modré. 
Stíny jsou matné a neobsahují třpytky. Bohužel nehezky práší a při nanesení jakoby cuckatí a opadává..Při líčení padají cucky na obličej. Nevypadá to vůbec dobře. Další kámen úrazu je velmi nízká pigmentace, nikdy jsem nedocílila barvy, kterou jsem chtěla i když jsem vrstvila a vrstvila. Všechny barvy vypadají vyblitě a nehezky. Výdrž je katastrofální, nevydrží ani pár hodin natož den. 


Odstín bílé a růžové nejde vůbec vidět a ostatní jsou strašné..

Za mě tato paletka NE a další co mám od Avonu je úplně stejně na prd...:/ Nevydržela pád a trochu se rozflákla a ani mě to nemrzelo, nedá se s ní líčit..
Věřím, že Avon prodává i nějakou dobrou paletku s kterou jste spokojeni. Já ji budu ještě stále hledat:)

Komentáře

  1. také mě ta paletka moc neoslovila, ty barvy mi moc nesedí. Osobně ještě s žádnou paletkou od Avonu zkušenost nemám :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem ji měla, nevyhovovala mi, vyhodila jsem ji :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za recenzi. Zrovna jsem zvažovala koupi jedné z paletek, tak jsem ráda, že to dopadlo, jak to dopadlo. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já Avon už roky nekupuji. Ale co si tak pamatuji, tak jejich paletky většinou nestály za nic, což mi tvoje recenze jen potvrdila.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Dakujem velmi pekne za clanok. Babka je avon lady a chcela som nijaku paletku. Uz viem ze si ziadnu od nich nekupim a bolo by to zbytocne vyhadzovanie penazi.
    www.myownblog14.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Ta paletka je tedy děsná. Já moc stíny od Avonu obecně nemusím, ale Avon mám jinak moc ráda. Má jiné fajn produkty :o)

    OdpovědětVymazat
  7. od Avonu jsem ještě nic nezkoušela, ale též mě paletka moc neoslovila, jen ty odstíny
    jsou pěkné, hlavně ten stín 2 :)

    OdpovědětVymazat
  8. Možná jsem až moc skeptická, ale co s dekorativní kosmetiky týče, myslím si, že jak Avon tak Oriflame stojí za starou belu.... Co jsem měla od nich stíny, nikdy nedržely na očích, slévaly se, byly málo pigmentované :) Myslím, že je lepší si zajít do drogerie :)

    OdpovědětVymazat
  9. nádherné odstíny :)
    Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  10. Za mě Avon prostě nemá dobře pigmentované stíny....nebo ani na jedny jsem zatím nenarazila, takže chápu ;).
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  11. Paletka má pěkné stíny, škoda, že je naprd. Já jsem z Avonu ještě žádné stíny nezkoušela :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky