Garnier BB Pure Active

Vítám Vás u dalšího kosmetického článku, na testování mi přišel tento nový BB krém od Garnieru. Měla jsem radost, že ho můžu zkoušet, ale nebyla jsem nadšena z toho "light" odstínu.. V bodech shrnu mé zkušenosti a poznatky:)

  • BB krém je určen pro mastnou a problematickou pleť.
  • Slibuje zmatnění pleti, snížení výskytu nedokonalostí, redukování černých teček, stažení póru, zmírnění zarudnutí, svěží a lehkou pleť.
  • Také má hydratovat a zároveň i pleť chránit.
  • Světlý odstín Light na mou opálenou pleť prostě nesedí, je moc tmavý.
  • Odstín je do oranžova což se mi vůbec nelíbí.
  • Tekutá konzistence, roztírá se bez problému.
  • Přijde mi jako by se vůbec nevstřebal a zůstal na pleti tak jak jsem jej nanesla.
  • Nehezky oxiduje, už tak je tmavý a je dokonce ještě tmavší.
  • Dělá nehezké šmouhy a mapy.
  • Jak slibuje tak i koná a to dobře zmatňuje.
  • Krytí je nízké :(, já potřebuji vysoké krytí.
  • Balení se mi líbí vždy mi vyhovují tyto vytlačovací.
  Na ruce vypadá světlý, ale doopravdy tak světlý není, správná barva je na druhé fotce v tubě:/.

Bohužel odstín mi ani v létě nesedí, ale jinak by dal používat ve dnech bez akné, protože jinak je moc slabý, aby ho zakryl. Je to lepší varianta make-upu na léto:).  Vyhovuje Vám světlý odstín? Kdyby Vás, ale přesto BB krém zaujal najdete ho v drogeriích okolo 150,-, cena je více jak příjemná.

Děkuji společnosti L´Oreál za poskytnutí BB krému k recenzi.

Komentáře

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky