Delight

Vítám Vás u nového článku, tentokrát to budou radosti z posledních dnů:) Největší radost mi dělají prázdniny, ale zatím nemám co dělat.. A jak si je vy užíváte? Zítra konečně vypadnu na tři dny na fesťák B4L a už se nemůžu dočkat:))

Zpátky k radostem..:)

Byla jsem v knihovně a vypůjčila si další várku knížek na čtení, první už mám rozečtenou a jako všechny od Lenky Lanczové mě moc baví!

Koupila si dvoje nové žabky v Gateu za necelých 50,- :) Jestli přijde teplo, tak se budou určitě hodit.

Přítel mi udělal radost tímto FUNSTORM tričkem, které je nejvíc TOP <3.

Nemůžu zapomenout ani na kosmetiku, v DM jsem sáhla po depilačních páskách na obličej, gelu na holení a krásně letně vonících sprchových gelech. Dále jsem si koupila nový antiperspirant od Garnieru, můj oblíbený je ten růžový, ale proč nezkusit i tento? Na testování mi přišel BB krém a v lékárně jsem si koupila vychvalovaný Sudocrem. 


Komentáře

  1. Máš veľmi pekný blog.Držím palce v blogovaní....Budem rada, keby si si pozrela môj blog...Ďakujem...♥

    http://petushbeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Těch žabek jsem si také všimla a nakonec je tam nechala, teď toho docela lituju :D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky